maandag, december 19, 2016

Kerstboodschap van White Cloud - “Wij Zijn Eén Energie Bron van Liefde” - 19 December 2016 / Blossom Goodchild


Kerstboodschap van White Cloud
Wij Zijn Eén Energie Bron van Liefde
19 December 2016 / Blossom Goodchild

Een gesproken Kerst Boodschap van White Cloud
Transcript
Een zeer warm welkom aan iedere ziel die kiest te luisteren naar deze woorden die ik aan te bieden heb in deze tijd van uitbundige feestviering. Mijn vrienden, een zeer lange tijd geleden op jullie planeet … … … … Blossom is een klein beetje aan het worstelen, en ik vraag haar toestemming om mij te laten spreken, want zij is bezorgd over datgene waarvan zij in een ogenblik wist dat ik daarover ga spreken, en het verward haar een klein beetje. Want ik liet aan haar het beeld zien dat men doorheen jullie geschiedenis kent van de kleine baby in de kribbe, met de wijze mannen, de herders, de ossen … van de moeder en de vader liefdevol kijkend naar dit kind en over de heldere ster aan de hemel.
Blossom is verrast, want ik spreek niet vaak over dergelijke zaken. Wat als jullie weten dat dit Waarheid is dat er plaatsvond … Wat beschouwen jullie die twinkelende ster aan de hemel, te zijn?
Denk na over hoe jullie gedachten verder gegaan zijn … en zouden jullie nu deze twinkelende ster beschouwen een Lichtvoertuig te zijn … dat omlaag keek en zich ervan verzekerde dat dit kind veilig “afgeleverd” werd?
Mijn vrienden, wat jullie gedachten ook mogen zijn aangaande deze kwestie, ik zeg vandaag tegen jullie … dat daar de Energie was van een Verlichte Ziel die naar jullie Planeet kwam. Ik zou ook willen zeggen, dat het niet rondom de tijd van December was, maar vanwege het feit dat dit een bewust samengaan van gedachten geweest is dat het zo was, voelt het dan gepast om in staat te zijn erover te praten.

De Energie van deze Ziel veranderde jullie wereld. Het Hoogste Energieniveau dat tussen jullie in kon lopen, kwam in/naar deze wereld om jullie over jullie zelf te onderwijzen. Om je te onderwijzen over Liefde, en er zijn vele leraren geweest die van hetzelfde Energie Kaliber waren die gekozen hebben om ook tussen jullie in te lopen.
Het is geen gemakkelijke taak om dat aldus te doen.
Deze zielen van de Hoogste Verlichte Energie, op de één of andere manier … werden zichzelf belachelijk gemaakt, mishandeld, gemarteld en gepijnigd gewaar … en voor alle Liefde die zij uitgaven … kwam er zeer weinig voor terug.
Zij liepen voordat jullie naar deze tijd kwamen … en zij toonden de weg … net zoals jullie nu doen.
Al diegenen die naar mijn woorden luisteren (deze lezen) zijn Weg-Wijzers van Licht … van Liefde.
Jullie zijn voorbeelden van hoe jullie stralende Licht voort te lopen … niet be/veroordelend … WETEND dat deze manier van leven … deze manier van Zijn … de WAARHEID is. De WAARHEID die diep binnenin jullie ligt, mijn vrienden.
Terwijl jullie nu samen met mij ademhalen … voelen jullie deze Waarheid in jullie Wezen … dat jullie Lichtbakens zijn hier op jullie prachtige Planeet. Jullie zijn succesvol. Jullie Licht straalt naar buiten … en het bereikt diegenen die er in behoefte van zijn. Jullie hoeven niet altijd te weten waar jullie Licht naartoe gaat … hoe ver het gaat en naar wie of naar wat. Jullie hebben slechts de intentie van het uitdelen nodig … het uitsturen … van jullie Liefde.
Ik zeg tegen jullie, mijn vrienden … het zal diens weg vinden naar alle scheuren en kieren, alle kleine spleten die verduisterd zijn en het zal hen met warmte verlichten, en terwijl het dat aldus doet … doen allen op jullie Planeet, allen binnenin jullie planeet, allen rondom jullie Planeet en daaraan Voorbij … hun voordeel ermee. Alleen maar door jullie … en de ziel die jullie zijn …. Met de intentie hebbende om de Liefde die jullie zijn uit te delen.
Heel vaak heb ik tot uitdrukking gebracht dat als jullie jullie Lichten vanuit de positie zou kunnen zien waarin ik verblijf, jullie van binnenuit zouden stralen, wanneer jullie de Waarheid over jullie zelf her/erkennen … en hoe jullie zouden lachen over de momenten, zoveel momenten waarin jullie jezelf beschouwd hebben veel minder Licht te zijn dan dat jullie in feite zijn.
Stem je af op wie je in feite bent. Vraag aan jezelf  … om jou te laten zien … aan Jezelf … in je fijnste scala van kleuren, mijn dierbare vrienden. En als jezelf  zich aan jezelf presenteert … zullen misschien tranen van vreugde uit je ogen stromen … Als de Waarheid getoond wordt … Als de Waarheid gekend wordt … en blijf in dat GEVOEL als je kijkt naar het Licht dat je bent.
KEN HET. VOEL HET. BEN HET. BIED HET AAN. ONTVANG HET in iedere ademhaling van het Leven op deze Planeet, die je neemt.
Jullie zijn zo sterk binnenin jullie Wezens. Jullie bevatten zoveel Kracht en hoe meer jullie jezelf her/erkennen … hoe gemakkelijker het wordt om die KRACHT VOOR HET HOOGSTE GOEDE te gebruiken … HET GROOTSTE GOEDE VAN ALLEN.
Dus vraag ik … in eerlijkheid en respect voor jullie zelf … om jezelf toe te staan jezelf te geven, gedurende deze feestelijke seizoengebonden gebeurtenis … bied jezelf de tijd aan om je bewust te verbinden … zodat je meer bewust mag zijn van de Goddelijke Bron waarvan je deel uitmaakt.
Geef Dankbaarheid aan deze Goddelijke Bron vanuit de plaats in je hart dat het kan VOELEN … en terwijl je dat aldus doet, als je Dankbaarheid aanbiedt … Verlicht je Wezen zelfs meer.
WEET dat er Engelen zijn, dat er Beschermers zijn, dat er Lichtwezens zijn … sommigen die op jullie Planeet verbleven in voorbije tijden en sommigen die dat nooit hebben gedaan. Niettemin, kiest ieder individueel Lichtwezen om in jullie buurt te zijn en jullie en jullie Planeet te overstromen met het Hoogste Licht dat zij ten gunste van jullie uitstralen.
Ik neem deze gelegenheid om aan elkeen te vertellen dat IK VAN JE HOUD … IK HEB ALTIJD VAN JE GEHOUDEN EN IK ZAL ALTIJD VAN JE HOUDEN.
Want wij zijn Eén Energie Bron van Liefde. Voel mijn Liefde dierbare vrienden van de Aarde. Ik geef dank voor deze gelegenheid om met jullie te spreken … En ik wens verbaal, via de stem … om Dankbaarheid aan mijn vriendin Blossom te geven … want zij heeft mij geholpen om dat naar buiten naar zo velen te krijgen wat ik wens mee te delen. Ik houd van je Blossom.
Dus mijn vrienden, GENIET! Breng gelach/vrolijkheid naar jullie zelf … naar anderen en naar jullie Planeet. Want zoals jullie heel goed weten, is dit de meest plezierige en gemakkelijkste manier om de Vibratie van allen te verhogen.
Dus nu, met alle vrolijke HO HO HO … Vertrek ik … In Liefde.
Wij geven dank aan de Goddelijke Eenheid voor deze gelegenheid toe te staan plaats te vinden. Wij vragen altijd dat wij nederig/bescheiden mogen blijven om dienstbaar te zijn en om te ontvangen en dat wij door mogen gaan om onvervaard als het Licht en de Liefde te lopen. Adieu mijn vrienden … Adieu.

Vertaling: Cobie de Haan - http://www.denkmetjehart.blogspot.nl/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten