zondag, oktober 09, 2016

Ann Albers en de Engelen - “Jij BENT Prachtig … Punt!” - 8 Oktober 2016


Ann Albers en de Engelen
“Jij BENT Prachtig … Punt!”
8 Oktober 2016

Sta rechtop! Ben trots op wie je bent. Jij bent Licht, jij bent Liefde. De wereld handelt niet alsof dit het geval is, maar het is waarheid. Jullie zijn unieke, speciale, kostbare, perfecte, expressies van één Liefde, zo zeker als er miljoenen aan vormen zijn dat het water aan kan nemen.
Niemand van jullie hoeft zich ooit beschaamd te voelen over wie je bent. Niemand van jullie hoeft diens hoofd in schaamte te laten hangen voor jezelf te zijn. Jullie zullen dingen doen en zeggen die bij tijden niet jullie beste zijn. Jullie zullen je bij tijden vreemd voelen. Jullie zullen je bij tijden onbeminnelijk voelen. Jullie zullen je ongeliefd voelen. Desalniettemin, weten wij wie jullie zijn. Jullie zijn goddelijke wezens, liefdevol vervaardigt in het “vibrationale beeld en de gelijkenis van God”.
Terwijl velen van jullie het seizoen van de herfst binnengaan, stel aan jezelf de vraag, “Welke gedachten moet ik loslaten om mijn pracht te onthullen?” Moet je de gedachte loslaten dat je nooit iets “groots” of iets “speciaals” doet? Iedere ademhaling is groots, dierbaren, ieder woord dat liefdevol over jullie lippen komt is speciaal. Moet je de gedachte loslaten dat je niet zo prachtig bent als je werkelijk bent? Geen enkele wilde bloem in de vallei of boom in het bos zou er nooit over nadenken om zichzelf met anderen te vergelijken. Jij bent prachtig … Punt! Beloof om gedachten aangaande het tegendeel los te laten. Moet je de gedachte loslaten dat je op iedere manier gefaald hebt? Je kunt niet falen, dierbaren! Je kunt alleen maar leren, groeien en ervaringen hier op de Aarde hebben.

Zo zeker als dat water speciaal in alle vormen is, prachtig in alle vormen is, nooit faalt in welke vorm dan ook … zo ook zijn jullie speciaal, prachtig, en kunnen jullie niet falen.
Dierbaren, bevrijd jullie zelf van de leugens die jullie verteld werden over wat jullie beminnelijk maakt en wat niet. Jullie zijn beminnelijk. Jullie geliefden, jullie zijn in jullie essentie, alleen maar Liefde.
God Zegent Jullie! Wij houden heel veel van jullie.
-- De Engelen
****
Boodschap van Ann
Hallo Iedereen,
Ik onderwijs vandaag Magische Zelf-Liefde en op het tijdstip dat jullie dit lezen, zal ik mezelf blijmoedig in een energie inpluggen die zo prachtig en groots is, dat het bij tijden moeilijk voor te stellen is dat dit binnenin ons leeft!
Als een druppel water een menselijke geest had, zou het het zeer moeilijk hebben met te begrijpen dat het geboren werd uit hetzelfde als de machtige rivieren en de grote oceaan, en toch is het dat! De rivieren en de oceaan leven in die druppel en het leeft in hen. Evenzo, leeft de grootsheid, schoonheid en macht van God binnenin ons. Ik voel dit op heel veel dagen. Op sommige dagen moet ik het uitzoeken. Op andere dagen moet ik echt werken om mijn weg terug naar de waarheid te krijgen. In alle gevallen, echter, verschuift het terugkeren naar deze waarheid mijn volledige werkelijkheid.
Ik herinner me een tijd toen ik mijn ingewanden verdraait had. Het was ondraaglijk, en het was geboren vanuit een gebrek aan zelf-liefde. Ik was angstig geweest en had niet om steun gevraagd. Ik had mezelf geoordeeld … en ik raakte binnenin in de knoop. De remedie? Jullie raden het. Als toevoeging op de fysieke dingen die ik moest doen … zelf-liefde, keek ik in de spiegel … en liet ik het concept los dat ik mijn lichaam was. Ik liet het concept los dat ik gefaald had aangaande mijn spirituele groei. Ik bevestigde opnieuw … “Het Licht van God leeft binnenin mij!” Ik wachtte totdat ik de vonk in mijn ogen zag. Verlichting koerste door mij heen en de genezing begon.  
Een andere keer was ik streng voor mezelf geweest en werd ik getroffen met allerlei soorten van rekeningen. Cliënten waren laat met betalen, en bij mij was het op z’n zachts gezegd nogal magertjes. Ik wist niet wat te doen, maar de engelen herinnerden mij terug naar zelf-liefde. Ik keek in de spiegel en bad om de waarheid in mijn ogen te zien. Het nam een tijdje. Ik liet het concept los dat ik het beter “zou moeten” doen. Ik liet de zelfkritiek los. Ik liet de leugens los dat iedere omstandigheid altijd mijn essentiële wezen zou kunnen veranderen. Ik wachtte, keek, en haalde adem. Plotseling zag ik de Lichtjes binnenin. Ik voelde de Liefde binnenin mij naar boven komen. Binnen een paar dagen, begonnen de mensen mij weer te betalen. Dingen in de woning stopten ermee kapot te gaan.  
Wanneer wij binnenin verschuiven, verschuiven wij aan de buitenzijde. Zelf-Liefde IS Magisch!


Hier zijn een paar extra tips om die verschuiving naar Zelf-Liefde te maken deze week…
1. Zeg, “Ik houd van mezelf,” steeds maar weer opnieuw.
Serieus. Je mag het niet geloven, maar zelfs liefdevolle woorden zullen beginnen om je energiegebied te reinigen en te transformeren. Houd het vol zo vaak als je kan.
2. Vind een foto van jezelf als een klein kind. Vertel hem/haar hoezeer je van hem/haar houdt.
Een visuele representatie te hebben van de onschuld die binnenin jou leeft, is behulpzaam als je hard voor jezelf bent. Het is veel moeilijker om jezelf te bekritiseren wanneer je beseft dat je dat lieve kind binnenin bekritiseert.
3. Vraag aan jezelf … “Als ik van mezelf houdt, hoe zou ik mezelf behandelen? Wat voor veranderingen zou ik maken?”
Verplicht je tot op z’n minst eentje.


Zelf-Liefde, zoals de engelen vorige week bespraken, is het erkennen van het Goddelijke Licht binnenin jou. Het is niet altijd warm en pluizig en het neemt het ontleren van oude gewoontes en het leren van nieuwe om het in de praktijk te brengen. Maar het is de meest praktische vaardigheid die je kunt leren als je een gelukkiger, aangenamer en meer bekrachtigd leven wilt leven!
Blijf stralen … Ik houd van jullie allemaal!
Ann

Vertaling: Cobie de Haan - http://www.denkmetjehart.blogspot.nl/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten