zondag, juli 31, 2016

Ann Albers en de Engelen - Jullie Werden Ontworpen om in Harmonie Binnenin Jullie Zelf te Leven - 30 Juli 2016


Ann Albers en de Engelen
“Jullie Werden Ontworpen om in Harmonie Binnenin Jullie Zelf te Leven”
30 Juli 2016

De Schepper had nooit de bedoeling voor jullie om te worstelen. Jullie werden nooit ontworpen om een uitdaging aan te pakken of jullie menselijke levens alleen klaar te spelen. Aan jullie werden geen dromen gegeven om jullie te beschimpen, noch werd aan jullie de macht van de hogere gedachte gegeven om jullie te controleren. In plaats daarvan waren jullie bedoeld om het Hart te erkennen, om jullie geesten te gebruiken uit te vogelen hoe jullie dromen te ondersteunen, en om in een prachtige dans te bestaan tussen de twee. Jullie werden ontworpen om in harmonie binnenin jullie zelf te leven … en met de rest van de Schepping.
Droevig genoeg, is dit vaak niet het geval op jullie planeet Aarde. Het verstand heeft zich de macht van het Hart toegeëigend. Zoals een slecht huwelijk, waarin de ene partner van zichzelf denkt van meer waarde te zijn dan de ander, een relatie met jezelf waarin het hoofd het Hart ontkent is nooit plezierig. Noch tegenovergesteld, is een relatie waarin het hart droomt maar het hoofd negeert, ook productief. Jullie waren bedoeld om in een prachtig evenwicht tussen de twee te leven.
Dus wanneer je een droom hebt, leer dan toch vooral wat je moet leren! Doe wat je weet om te doen! Maar dan dierbaren, wanneer jullie het gevoel hebben dat jullie de volgende stap niet weten, wanneer jullie “zonder opties” zijn komen te zitten, zoals jullie graag zeggen, wanneer jullie beginnen het vertrouwen/geloof in jullie zelf te verliezen, of wanneer jullie vermoeid beginnen te raken, of de passie verliezen voor wat jullie aan het doen zijn … Stop. Dit is niet de tijd of de plaats voor het verstand om de leiding te nemen, omdat het nu eenvoudig zal beginnen om zichzelf druk te maken door redenen te vinden om te vrezen, redenen om jou te pushen, of redenen om te falen. In plaats daarvan, is dit de tijd, wederom, om in het hart te vallen.
Stel aan jezelf een eenvoudige vraag, “Hart wat wil je dat ik nu doe?” of “God wat wilt u voor mij in dit moment?” Het antwoord zal bijna altijd eenvoudig en haalbaar zijn gezien de werkelijkheid om je heen.

Je verstand mag zeggen, “Wel, ik zou graag op vakantie willen gaan nu, maar ik kan me de tijd vrij niet veroorloven omdat ik deze zaak gaande moet houden,” of “Ik kan het me niet veroorloven omdat ik iemand geld leende en zij me niet terugbetaalden … en dat gaat naar jou te laten zien dat je niemand kunt vertrouwen …” … en omlaag ga je!
Het Hart zal zeggen, “Ik denk dat ik graag voor een wandeling wil gaan. Een vriend opbellen. Mijn ogen sluiten en het beste visualiseren. Een glas water nemen of eten, aldus ik mijn energie kan herstellen. Naar vakanties te kijken om mijn dromen van brandstof te voorzien en me de stimulans voor werk te geven. Een beetje te trainen. Ergens naartoe gaan. Iemand opbellen.” … Eenvoudige dingen.
Het Hart geeft je begeleiding welke gemakkelijk in het moment bereikbaar is. Je begeleiding is vaak zo eenvoudig dat het hoofd het ontkent. “Dat kan niet van waarde zijn! Hoe kan rusten mijn carrière helpen wanneer ik zoveel te doen heb! Ik heb geen tijd om te trainen, eten, mediteren … Een klein beetje tijd nemen voor recreatie kan mij niet dichter bij mijn doelstellingen brengen!” Het hoofd kan altijd “goede” redenen vinden om de eenvoudige begeleiding van het Hart te ontkennen.
Desalniettemin, vragen wij aan jullie om te experimenteren met te luisteren naar jullie harten. De Schepper mag jou motiveren iets te doen om je energie te veranderen waar wij toegestaan zijn om jou duidelijker te helpen. Je mag gegidst worden iets te doen dat je geest genoeg ontspant, aldus wij door kunnen komen met nieuwe ideeën. Je mag gegidst worden om ergens naartoe te gaan dat niet gerelateerd schijnt te zijn aan je dromen, aldus je iemand kunt ontmoeten die jou zal helpen.
Je bent nooit alleen. Je bent altijd geliefd. Je wordt altijd begeleid. Als je ons toestaat jou door je geloof in Liefde heen te helpen, dan zouden wij vereerd zijn om te helpen - om jullie te helpen jullie eigen harten te horen, jullie dromen te volgen, en het leven te leven dat zoveel vreugdevoller is dan jullie je zelf maar voor zouden kunnen stellen.
God Zegent Jullie! Wij houden heel veel van jullie.
-- De Engelen
****
Boodschap van Ann
Hallo Iedereen,
IK HOUD van mijn engelen. Zij gidsen mij in de “grotere dingen” van het leven - carrière beslissingen, helpen bij het genezen van mezelf en anderen, en manieren waarop ik kan bijdragen aan de wereld door vreugde en ondertussen nog steeds een inkomen verdienend!
Zij gidsen mij ook met dingen die “klein” schijnen te zijn - helpen mij items in de uitverkoop te vinden die ik nodig heb, lossen computer problemen op, vertellen me wanneer ik mijn auto naar de garage moet brengen, en dit weekeinde stuurden zij me op wederom een volgend vreugdevol en verrukkelijk avontuur. Voor engelen, is vreugde geen kleine zaak! Het heeft grote belangrijkheid in onze levens!  
Ik heb een behoorlijk aantal projecten gaande in mijn “vrije tijd”. Echter, toen de Zondag naderbij kwam, dacht ik na over het nemen van een onderbreking laat in de middag en te gaan naar de plaatselijke vlindertuin … pas na het doen van een paar boodschappen.
Jullie hebben het gezegde gehoord, “Vertel aan God je plannen en Hij zal lachen!” Sommige mensen horen dit en denken aan een wrede, hooghartige en oordelende God die hun plannen bespot. Ik weet beter J In plaats daarvan, Lacht Goddelijke Liefde, zeggend, “Jij denkt dat dat goed is … Ik heb iets dat zoveel beter is voor jou in voorraad!”
Ik kreeg de drang om al mijn plannen te laten vallen en na de lunch onmiddellijk naar de vlindertuin te gaan. Dus gooide ik mijn camera en boodschappenlijst in de auto en ging ervandoor, vertrouwend dat er de één of andere reden was dat ik vroeger in plaats van later ging.
Het vlinder atrium binnenlopend, houd ik ervan uit onze snel-tempo, gestreste maatschappij te lopen in/naar een Tuin van Eden. Nevelen filteren doorheen het zonlicht, druipend in weelderige groene aanplantingen en bloemen van alle kleuren reikend naar de hemel. De delicate kleine schepselen zweven overal. Zij landen op mij, staan me toe hen te fotograferen, en dragen me weg als ik getuige ben van een collectieve dans van creatie. Dat alleen is voldoende om me naar de hemel te sturen!  
Dit weekeinde, was er meer! Betoverende, prachtige muziek dat naar me riep van achter uit de tuin. Ik wist niet dat er live entertainment zou zijn! Tot mijn grote verrukking, liep ik de hoek om en zag een duo de Native American Flute, de harp, gitaar en de dijeridoo bespelen. Ik zat voor hen, sloot mijn ogen en begon op te lossen in de Eenheid. Heldere/Levendige dromen van te vliegen over wouden en oceanen droegen me weg, terwijl vlinders op de muziek boven mijn hoofd dansten. Ik opende mijn ogen en was bijna verrast om mensen te zien die ronddwaalden. Ik was vergeten waar ik was.
Ik sloot mijn ogen weer en begon voor iedereen te bidden die ik ken en liefheb, alsook voor de twee die deze prachtige geluiden creëerden. Een andere man ging zitten. Hij begon ook over hun muziek te dwepen. Het was nochtans een volgende goddelijke synchroniciteit aan het werk. Het eindigde ermee dat hij een grote detailhandel keten opgericht had die de meesten van jullie zouden herkennen. Het “gebeurde gewoon” dat hij op bezoek was. Hij begon zaken met de musici te bespreken, en het schijnt dat zij een prachtig partnerschap mogen hebben. Ik kon het niet helpen anders dan te glimlachen over de vreugde van het zien dat het Universum diens magie uitwerkt.
We neigen er allemaal naar teveel te worstelen wanneer we een doel hebben. Aan ons werden deze geesten gegeven om ons te helpen te geraken waar onze harten willen gaan. Maar bij tijden, weten we niet wat vervolgens te doen. Vrees nooit! Het Universum doet dat wel. Altijd. Zonder uitzondering.
Ik deed mijn boodschappen op de weg terug naar huis, kookte het avondeten, deed een nieuwsbrief, en heb nu een volledige kantoordag om aan de website te werken! Ga God! Ga engelen … nogmaals!

Hier zijn een paar tips om jullie te helpen wanneer jullie een droom of een doel hebben en niet weten wat vervolgens te doen, of wanneer je eenvoudig moe bent en je stoom verliest…
1. Allereerst, herinner je van vorige week … “Als jij je situatie niet kunt veranderen, verander dan je vibratie!
Wij leven in een wereld die reageert op onze energie. De meesten van ons leerden, dat als je goed bent je beloond zult worden en als je slecht bent dat je gestraft zult worden. De dingen werken niet echt op die manier. Wij hebben Vrije Wil. Als je een liefdevolle vibratie uitstuurt, zal je Liefde aantrekken. Als je een energie uitstuurt welke gelooft in je dromen, en op hen anticipeert, zal je hulp ontvangen om hen uit te laten komen. Als je een vibratie uitstuurt die zegt, “Ik geloof niet dat er ook maar iets goeds zal gebeuren. Of ik geloof niet dat er ook maar iets naar mij toe zal komen als ik het zelf niet uit kan vogelen,” moet het Universum bij diens waarachtige ontwerp, zeggen, “Oké”.
Houd je energie in een liefdevolle, gelukkige ruimte, en wanneer je dat niet kunt, houd op z’n minst genoeg van jezelf om de staat waarin je bent niet te oordelen, en vraag dan om hulp en comfort!
2. Luister naar je hart!
Wanneer je de plotselinge drang krijgt om iets te doen, bel iemand op, of ga ergens naartoe, spring er bovenop! Vertrouw. Je mag geen aanwijzing hebben over het waarom. Ik heb een dierbare cliënte die een relatie aan het manifesteren is, maar de zeer sterke drang krijgt om op huizenjacht te gaan! Ik kan niet wachten om te zien waar dit op uitdraait. Zij weet, van jaren te luisteren naar haar begeleiding, om deze dingen te vertrouwen.
Ik werd tijden geleden niet uitgenodigd om op grote conferenties te spreken omdat ik het verzon. Ik kreeg de drang om een manuscript dat ik net beëindigd had in de auto te gooien. Dat creëerde  een kettingreactie aan gebeurtenissen die mij geleid hebben naar het spreken op conferenties die anderen aanbevelen zoals Wayne Dyer, Marianne Williamson en James Van Praagh. Het Hart volgen leidde mij ook om van dat pad af te verschuiven en meer van mijn eigen seminars te creëren. Het leidde naar mijn Internet TV show … en toen naar een onderbreking te nemen van het filmen. Begeleiding doet zich in het moment voor. Het hart mag verschuiven en veranderen, maar altijd voor jouw vreugde en het grotere goede!
3. Prioriteer je Vreugde!
Dit gaat hand in hand met de eerste twee punten. Wacht nooit en te nimmer op iets in je leven om te veranderen voordat jij jezelf toestaat gelukkig te zijn. Stel je vreugde niet uit. Vind zelfs het piepkleinste snippertje dat je kunt.
Zelfs voordat jij je huis verkoopt, kan je vreugdevol in het huis zijn waar je in bent. Zelfs voordat je de rekeningen betaald kan je de Zon op je gezicht voelen. Zelfs voordat je volledig gezond bent kan jij je zegeningen tellen. Zelfs voordat je geld krijgt om te doen waar je van houdt om op een grotere manier te doen, kan je doen waar je nu van houd. Je kunt nu altijd een reden vinden om gelukkig/blij te zijn als je bereid bent.
Het leven daagt ons op dit punt uit, maar als je nu vreugde creëert trek je later meer aan.
Toen ik verdraaide ingewanden had een paar jaren geleden, was het ellendig. Maar in plaats van te focussen op de pijn, focuste ik me op het feit dat ik kon lopen, ademen, luisteren naar prachtige muziek, en was lichtelijk geamuseerd over het feit dat ik eruit zag als een baby walrus. Als een resultaat genas ik snel en zonder medische tussenkomst.
Toen ik net gestopt was met de techniek en een paragnost achter het raam van een plaatselijke boekenwinkel werd, was is doodsbang over geld. Toch, maakte ik tijd om mijn zegeningen te tellen, dankbaar te zijn voor iedere cent die ik verdiende en meer om aldus te veranderen om mensen te helpen, en daagde ik mezelf uit om gratis dingen te vinden om van te genieten … een gewoonte die sindsdien mijn leven met gratie gevuld heeft.
En dit weekeinde, ondanks de kolossale hoeveelheden aan werk, luisterde ik naar het hart en ging voor vreugde, en had een fantastische ervaring welke mijn spirit opnieuw vulde.

Er is een heel energiesysteem waar we op school nooit over leerden. Er zijn engelen die klaarstaan en wachten om te helpen. Vertrouw jullie harten. Zoek je vreugde. Zorg dat je vibratie overeenkomst met je wensen … zie dan de magie die begint te gebeuren!
Ik houd van jullie allemaal!!
Heb een geweldige week en als je graag de muziek zou willen horen van de groep die ik in de vlindertuin ontmoette, check out hun site hier: Nouveau Papillion wat betekent “Nieuwe vlinder” en hun motto vertaald naar “In Vrede Vliegen wij”.
Sluit je ogen en droom je dromen. Dan, wanneer je klaar bent open hen … “Hart wat is het volgende?” Je zult het weten!
Ann
Vertaling: Cobie de Haan - http://www.denkmetjehart.blogspot.nl/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten