woensdag, december 30, 2015

Ann en de Engelen - Met Iedere Ademteug - 26 December 2015




Ann Albers en de Engelen
Met Iedere Ademteug
26 December 2015

Haal adem, dierbaren. In iedere ademteug wordt jullie leven opnieuw geboren. In iedere ademteug heeft het Christus Licht, dat in/naar de wereld kwam in de vorm van een klein kind zoveel jaren geleden, een kans om weer geboren te worden, binnenin jullie. In iedere ademteug, groeit een Licht dat nooit uitgeblust kan worden binnenin jullie hart, jullie geest verlichtend, jullie emoties vertroostend en naar buiten toe uitstralend via jullie iedere gedachte, woord en daad in/naar een wereld die in behoefte van Liefde is.
Binnenin een ieder van jullie bestaat de energie van de kribbe en de energie van het Christus Licht. Binnenin een ieder van jullie bestaat de energie van de lampen die helder branden. Binnenin een ieder van jullie bestaat de vonk van Goddelijke Liefde welke jullie leven geeft! Vier feest dierbaren! Jullie zijn de dragers van dit Licht! Jullie zijn de afgezanten van deze Liefde! Jullie zijn de lichten op onze boom, de sterren in onze hemel, en de dierbare zielen die incarneerden om, voor eens en altijd, te herinneren dat jullie nooit ontkoppeld zijn van dit Licht. Jullie zijn nooit afgescheiden van deze Liefde.
Onze wens voor jullie in het Nieuwe Jaar is dat jullie je herinneren dat Liefde eeuwig van jullie is. Liefde leeft binnenin jullie. Liefde bestaat in onze harten voor elk en iedereen van jullie. Met iedere ademteug die jullie bewust en diep nemen, trekken jullie dit Licht naar jullie aan! Jullie breiden het binnenin jullie uit! Wanneer jullie een wens hebben, adem het in en sta de Liefde toe voor deze wens om binnenin jullie uit te breiden. Wanneer jullie een uitdaging hebben, haal adem, en weet dat jullie oplossingen en hulp inademen. Wanneer jullie om iemand geven en niet weten wat te doen, haal adem, wetende dat als jullie jezelf met Liefde vullen, het het niet kan helpen anders dan over te stromen in/naar de levens van diegenen waar jullie van houden.

Haal adem dierbaren, in het Nieuwe Jaar, bewust en diep, herinnerend dat deze Goddelijke Liefde voor jullie om te nemen is, voor jullie om te geven, voor jullie om te leven om van te houden en om binnenin te verblijven.
Gelukkig Nieuw Jaar Dierbaren. Gelukkige nieuwe momenten, nieuwe avonturen, nieuwe kansen om lief te hebben! Gelukkige nieuwe relaties, nieuwe geschenken, nieuwe begeleiding. Gelukkige Nieuwe Jij dierbare engelen op de Aarde. Wij houden van jullie in ieder nieuw moment! Nu, en nu, en nu weer!
God Zegent Jullie! Wij houden heel veel van jullie.
-- De Engelen
****
Boodschap van Ann
“Jullie zijn Nooit Alleen”
Hallo iedereen!
Ik hoop dat jullie een gezegende en vreedzame vakantie hadden. Terwijl ik dit schrijf is het eerste Kerstdag. In alle feestdrukte vergat ik om eerder te schrijven! Eerst dacht ik bij mezelf, “Oh nee! Ik moet werken met Kerstmis!” Maar weldra daagde de perfectie van het moment bij mij. Hier ben ik tot overstromen toe gevuld met de Liefde van het seizoen. Ik genoot van een prachtige tijd met mensen die mij toegenegen zijn, ik at totdat ik dacht dat ik zou barsten, lachte totdat mijn zijden pijn deden, en deelde prachtige conversaties. Ik heb mijn kaarten geschreven, mijn cadeaus verstuurd, en stond vandaag in een diepte van stille Aanwezigheid, mijn ene blijvende geschenk aan de wereld gevend - me overgevend aan de Liefde die ernaar verlangt om door ons allen heen te stromen. Het was zo een prachtige gevoel om de Liefde van God door mijn wezen heen te voelen gutsen naar diegenen die ik ken … en diegenen die ik niet ken.
Als ik op de Kerstster zou kunnen wensen, zou ik voor iedere ziel op de Aarde wensen om te weten dat zij nooit alleen zijn, dat er van hen diepgaand en toegenegen gehouden wordt, en dat zij altijd in de hemelen gekoesterd worden. Ik heb die Liefde gevoeld en het is onvoorwaardelijk - voor ons allen daar. We hoeven het niet te verdienen of het zelfs na te streven. Het is al daar en is er altijd, op ons wachtend om de lege wachtende kribbe te worden, het bereidwillige hart open en gereed om te ontvangen. Het is altijd in onze dieptes wachtende om naar boven te komen en zichzelf met de wereld te delen. Het kan nooit van ons afgenomen worden. Het wordt nooit teruggetrokken. Het is nooit “offline”. Het brandt helder binnenin ons, slechts wachtende om geopenbaard te worden.
Een paar jaren geleden op de avond van het Nieuwe Jaar, bad ik het Nieuwe Jaar in. Ik stond buiten in de koude avondlucht gewikkeld in fleece-dekens, in stilte, communicerend met de Aarde en de sterren, de aanwezigheid van het leven om mij heen voelend, toen ik besefte dat het bijna middernacht was. Ik ging naar binnen, ging zitten, en gebeden begonnen van diep binnenin naar boven te komen, Ik bad voor mezelf, mijn geliefden, en voor de gehele wereld. Terwijl ik verloren was in die staat van extatische Liefde, Josh Groban’s uitvoering van het “Ave Maria”, op mijn computer uitstralend. Flitste ik in/naar de Hemel … Ik verliet letterlijk mijn lichaam en werd mezelf gewaar tussen familie en vrienden die lang geleden deze Aarde verlaten hadden. Ik voelde de Liefde van de Hemelen mij overspoelen. Dit is een Liefde zo diepgaand dat het alles in jou accepteert, ieder klein fragment van je geest, lichaam en ziel viert, en in je hart met een verlangen danst om te delen. Ik was daar slechts een paar minuten in de normale tijd, maar het voelde aan als een eeuwigheid.
Dus deze vakantie wens ik voor jullie allemaal, de ervaring van deze Liefde, de Liefde die van jullie is eenvoudig omdat jullie bestaan. Misschien op het één of andere tijdstip tijdens de vakantie, kunnen jullie enige prachtige muziek opzetten, diep ademhalen en jullie hart openen om de geschenken te ontvangen die de Hemelen naar jullie uit willen schenken. De engelen zijn hier echt, en zij wachten er echt slechts op om zelfs meer diepgaand en toegenegen van jullie te houden, iedere keer dat wij ons openen om te ontvangen.
Ik wens voor jullie een gelukkige en heilige vakantie, en een Nieuw Jaar van te weten dat jullie nooit alleen zijn - dat Liefde binnenin jullie leeft en verblijft en daar voor jullie is in ieder moment, met iedere ademteug. Gelukkig Nieuw Jaar! Dat 2016 een jaar van Verlichting, Liefde, Vrede en Vreugde mag zijn.
Ik houd van jullie allemaal,
Ann


Vertaling: Cobie de Haan - http://www.denkmetjehart.blogspot.nl/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten