zondag, juni 28, 2015

Ann en de Engelen - Keuze in Ieder Moment - 27 Juni 2015


Ann Albers en de Engelen
" Keuze in Ieder Moment"
27 Juni 2015
 
In elk moment van je leven heb je een keuze - om met Liefde uit te lijnen of niet. Je kunt de rivieren van goedgunstigheid toestaan door je hart heen te stromen en met deze energie mee te bewegen, of je kunt proberen om het stromen te controleren, en het daarmee te vertragen. In elk moment kan je Gods goedgunstigheid toestaan je richting een gelukkigere werkelijkheid te dragen of je kunt proberen de uitkomsten van je leven te controleren. Om "God" te vertrouwen is "Liefde" te vertrouwen en Liefde wil in/naar elk gebied van je leven stromen.
Veronderstel bijvoorbeeld, dat je niet zeker bent over hoe jij je rekeningen gaat betalen. Je kunt je druk maken, zorgen maken, jezelf opbranden, of je kunt zeggen, "Oké God, wat is het volgende? Wat nu?" en dan in je hart vallen en het ding ogenblikkelijk doen dat je daarin vindt. Veronderstel dat je voelt, "Nou, ik wil gewoon een dutje doen, maar ik weet niet hoe ik mijn rekeningen moet betalen." Dierbaren, doe het dutje. Vertrouw erop dat misschien terwijl je ligt te slapen, door God-gegeven ideeën zullen komen. Misschien zal je de rust krijgen om meer te moeten werken. Misschien zal je eenvoudigweg wakker worden met een groter vertrouwen in een energie waar je engelen jou gemakkelijker kunnen helpen.
Veronderstel dat je een relatie in je leven wilt, zij het een nieuwe baby, een vriend of een partner. Je kunt jezelf dingen laten doen die niet in je hart zijn, of je kunt in je hart vallen en de Liefde vertrouwen welke creatie begeleidt. De vraag is nooit of te nimmer of God wel of niet meer Liefde voor jou wilt. God IS Liefde. Goddelijke Liefde wil binnenin jou naar boven komen en in ieder gebied van jouw leven overstromen. Het is wie je werkelijk bent. Geef je daaraan over. Misschien stop je met te "proberen" een baby te hebben, dat jij je ontspant en gewoon geniet van je relatie en plotseling staat je lichaam toe voor deze schoonheid om te gebeuren. Misschien stop je met te "proberen" en krijg je nieuwe begeleiding. Misschien stop je met te "proberen" om een partner te vinden en in plaats daarvan eenvoudigweg van je leven geniet waarin de juiste partner zal verschijnen. Je overgeven aan wat je werkelijk voelt is de meest liefdevolle keuze in elk moment. Je kunt het niet helpen anders dan meer Liefde aan te trekken, en op aldus vele manieren!

De illusies van controle zijn aldus diepgaand ingeworteld in de menselijke werkelijkheid. Er is een denkbeeld dat je jouw eigen ware hartsverlangens moet controleren of anders zal je niet overleven. Er is een diepgeworteld geloof dat je anderen moet "krijgen" om van je te houden door hun liefde te "verdienen". Er is een wijds geaccepteerd geloof dat je jezelf moet "beschermen" in plaats van geworteld te blijven in Gods Liefde. En terwijl er, natuurlijk, tijden zijn dat je gegidst wordt om dingen te doen die je helpen te overleven, geniet van dingen die ervoor zorgen dat jij je attractiever voelt, en neem eenvoudig voorzorgen omdat je bidt en gegidst wordt om veilig te zijn, en het is veel vriendelijker en productief om deze dingen gebaseerd op Liefde te doen, dan op angst.  
Als je voor Liefde blijft kiezen, tot het beste van jouw vermogen in het moment, dan zal je leven beginnen te transformeren. Per slot van rekening, wil Liefde van jou houden.
God Zegent Jullie! Wij houden heel veel van jullie.
-- De Engelen

****
Boodschap van Ann
Overgave is Gelukzaligheid
Hallo iedereen!
Het is zo een gemakkelijk concept om in ieder moment aan het hart over te geven, en nochtans zo een uitdaging om alle oude programma's af te leren en onszelf dit natuurlijke stromen van het leven toe te staan. Ik heb de laatste tijd aldus heel hard gewerkt aan projecten waar ik werkelijk van houd - met cliënten, de nieuwsbrieven, Facebook posts, De Internet Show, en ik ben nu bezit met het opzetten van een genezingstransmissie om uiteindelijk met het Internet te doen. Het is een jonglerende handeling. Maar toen het warme weer begon te arriveren dacht ik bij mezelf, "Lieve God, ik wil ook van deze zomer genieten. Ik wil enige luie dagen. Ik wil tijd hebben om al deze projecten te doen waar ik een passie voor heb en nog steeds het gevoel hebben dat ik een evenwichtig leven leef. Ik heb geen idee van hoe, maar U weet het. Pas mijn leven aan. Pas mijn hart aan … ik geef me aan Uw wijsheid over. Ik kies om te geloven aldus ik kan ontvangen!"
Een maand geleden bad ik hierover. Op dat moment had ik de plotselinge drang om een weekeinde in Juni op de kalender te reserveren en me ervan te verzekeren dat ik me voorbereidde alsof ik een paar dagen vrij zou gaan nemen. Ik wist niet waarom, maar ik deed het. Het maakte geen zin omdat ik gespaard heb om mijn shows te gaan filmen. Desalniettemin, wanneer ik deze gevoelens krijg, vertrouw ik. Ik zette mijn Facebook en de nieuwsbrieven van te voren in een rij. Drie dagen voorafgaand aan de vrije tijd had ik geen enkele begeleiding als tot waar ik naartoe ging of wat ik ging doen. Twee dagen ervoor, kwam de begeleiding. Een cliënt waar ik diep dankbaar voor ben gaf me een paar gratis luchtvaartpasjes en plotseling wist ik dat ik twee dagen uit zou kunnen trekken om een kleine excursie aan het strand te gaan maken. Ik vertrouwde erop dat zelfs op standby vliegen ik op vluchten zou geraken. Ik vertrouwde dat zelfs tijdens de zomer ik een betaalbare kamer en auto zou kunnen vinden. Twee uren later kwam er een coupon voor huurauto's  met de e-mail. Een klein motel kwam onder mijn aandacht. Binnen enkele uren had ik een kleine trip naar het strand ingepland. Nodeloos te zeggen dat ik op de vluchten geraakte … in feite is er een prachtig verhaal daarover welke ik in een toekomstige nieuwsbrief zal vertellen.
En na twee dagen vrij van het werk, zelfs met op te staan om 3 uur 's nachts om vroeg te vliegen, de hele dag spelend voor twee dagen en dan naar huis vliegen, heb ik het gevoel dat ik een fantastische zomervakantie heb gehad voordat de zomer zelfs maar arriveerde! Ik ben verjongd en heb meer te geven. Het was "onverantwoordelijk" van me om op het moment tijd vrij te nemen, volgens de conventionele standaards, maar volledig in-antwoord op de behoefte van mijn ziel om geaard te raken na enig enorm energiewerk, en opnieuw op te laden voorafgaand aan het voorbereiden van de volgende serie. Dus terwijl het niet altijd "logisch" is om naar het hart te luisteren, als je vertrouwt op de Liefde die van jouw wil houden … echt vertrouwt … stel jij je open voor betere mogelijkheden dan dat wij ons zelf maar even voor kunnen stellen!
Ik houd van jullie allemaal! Heb een gezegende week!
Ann

Vertaling: Cobie de Haan - http://www.denkmetjehart.blogspot.nl/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten