zondag, december 07, 2014

Ann en de Engelen - Leef Authentiek - 6 December 2014


Ann Albers en de Engelen
"Leef Authentiek"
6 December 2014
Daar is een ongelooflijke en dynamische orde aan het Universum dierbaren. In alle dingen, worden jullie begeleid. God kent jullie hart, jullie wensen, jullie dromen, en streeft ernaar om jullie op ieder moment met Liefde te vullen, om jullie met Liefde te begeleiden, om jullie de meest plezierige en liefdevolle ervaring op deze Aarde te geven.
Dus val in ieder moment in je hart. Specifiek tijdens de vakantiedagen wanneer jullie allemaal zo heel erg druk worden, stop zo nu en dan en val in je hart, en vraag aan jezelf, "Is wat ik aan het doen ben waarlijk in mijn hart?" Is dit winkelen wat in mijn hart is, een geschenk van ware Liefde? Is dit waarachtige koken wat in mijn hart is, een geschenk van echte Liefde? Schrijf ik de Kerstkaarten met Liefde of met plicht? Decoreer ik mijn woning met Liefde? En zo niet dierbaren, wat is het dat het hart werkelijk wilt? Want inderdaad jullie vieren de geboorte en het branden van Licht en Liefde te midden van de duisternis, en dus breng jullie Licht in ieder moment. Houd van wat je aan het doen bent of doe iets anders.
Leef dit vakantieseizoen authentiek, en dan, zelfs als je "minder gedaan krijgt," zal je houden van wat je meer doet. Jullie herinneringen aan het einde van dit leven zijn niet gebaseerd op hoeveel jullie bereikt hebben, maar eerder op de Liefde waarmee je het bereikte. Dit vakantieseizoen, creëer werkelijk een authentieke feestviering van Liefde. Sta jezelf toe die vonk van Goddelijke goedgunstigheid in jullie harten en in jullie lichten te voelen … en door dat aldus te doen, omhelzen jullie de meest prachtige en ware spirit van het seizoen.
 
God Zegent Jullie! Wij houden heel veel van jullie.

-- De Engelen
****
Boodschap van Ann
Met Liefde Gedecoreerd
Ik houd van de vakantiedagen. Ik houd van het koken, het decoreren, de geschenken, het allemaal. Maar ik moet mezelf wel in de gaten houden. Er is een neiging om te willen denken dat ik Martha Steward, Norman Rockwell en Annta Claus allen ineen gewikkeld ben. Als ik niet oppas raak ik zo verstrikt in wat ik wil doen dat ik de vreugde vergeet aangaande wat ik aan het doen ben. De laatste paar jaren echter ben ik anders geweest. Ik heb mezelf afgeremd, focuste me meer op wat ik authentiek voel dat ik graag wil doen en heb zelf meer van de vakantiedagen genoten.
Op de één of andere manier zelfs na thuisgekomen te zijn van een ongelooflijk genezingsavontuur in California, en dat ik full time moest werken, was ik geïnspireerd tijdens mijn volgende kantoordag om te decoreren. Het was het gewoon een beproeving te zijn. Ik heb heel veel dozen om op te tillen, en heel veel dingen om op te hangen of neer te zetten. Dit jaar focuste ik me alleen op het voorhanden zijnde moment. Ik focuste me op het decoreren als zijnde een handeling van mijn woning te houden. En in minder dan een dag, zelfs tijd te nemen om mijn werk gedaan te krijgen, en te chatten met een paar kijkers aangaande mijn show, was alles opgehangen en op diens plaats … zonder wat voor worsteling of drama dan ook, en het werd gedaan met ongelooflijke Liefde en Dankbaarheid.
Vrienden en ik raken ook meer aanwezig en effectief over waar we zijn dit jaar. We braken met de traditie voor ons Thanksgiving diner, veranderden het menu en maakten gerechten die veel gezonder en nog steeds ongelooflijk smakelijk waren. Het was een zeer ontspannen en lieflijk feest en we voelden ons allemaal heerlijk.
Dus terwijl je voorwaarts gaat door de vakantiedagen, geniet van hen. Geniet van de festiviteiten of doe hen niet. Geniet van het schrijven van de kaarten of verstuur hen niet. Geniet van jouw bijeenkomsten of ga niet naar hen toe. Je kunt het onmogelijk "allemaal doen," maar toch, wat geeft het! … je kunt doen wat je doet met Liefde. Ik heb vrede gemaakt met het niet zijn van Martha, Norman en Annta Claus allemaal tegelijkertijd J Ik ben tevreden met slechts gewoon Ann te zijn, en geniet van de kostbare momenten van de tijd die aan mij gegeven werden/worden. Op de één of andere manier wordt er meer gedaan in die werkelijkheid, en op de meest prachtige manieren.
Ik houd van jullie allemaal! Heb een gezegende week.
Ann

Vertaling: Cobie de Haan - http://www.denkmetjehart.blogspot.nl/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten