maandag, december 09, 2013

Ann Albers en de Engelen: Week 50, 2013


 
Ann Albers en de Engelen
"Zoek Naar Het Goede"
December 2013 / Week 50

Sta jezelf in dit drukke vakantie seizoen toe om tijd te nemen en het wonder te ervaren van het in leven zijn. Er is zeer grote Liefde op deze planeet aanwezig, niet alleen uitstralend vanuit de hemelen, zoals het dat te allen tijde doet, maar belangrijker vanuit de diepten van de menselijke harten.
Tijdens de vakanties is er een verlangen om met dankbaarheid naar de kleine dingen te kijken, iets dergelijks als een piepklein geschenk waarvan je weet dat een geliefde dat zal waarderen, een piepkleine vriendelijkheid getoond aan een vreemde, een piepkleine munt in de emmer geworpen voor een goed doel. Deze 'piepkleine' wonderen springen allemaal voort vanuit de Ene grotere Liefde die binnenin jullie allemaal op wenst te rijzen. Tijdens de vakanties, is er een verlangen om jullie harten te openen en om jullie gaven, talenten, liefde en hulpmiddelen met elkaar te delen. Het is een seizoen waarin de mensen beseffen hoeveel zij al hebben. Het is een seizoen dat harten die menslievend zijn en zielen die vriendelijk zijn inspireert. Het is een tijd om te stoppen, te pauzeren, rond te kijken, en te beseffen dat jullie wereld met goedheid gevuld is. Daar zullen altijd diegenen zijn die verloren zijn in de verwarring en de chaos, en toch, als je kijkt, is er ook zoveel goeds in de harten van de mensheid - zoveel schoonheid, zoveel vriendelijkheid, en zoveel Liefde, slechts verlangend naar de kleinste redenen om naar het oppervlak te komen.
Jullie zijn allemaal engelen die tussen engelen in wandelen. Sommigen van jullie beseffen het. Sommigen van jullie niet. Mettertijd zullen jullie de totaliteit omhelzen van de goedheid welke niet alleen binnenin de harten van anderen bestaat maar ook binnenin jullie/jouw eigen hart. Neem tijd. Stop. Kijk rond en neem de Liefde waar welke naar het oppervlak komt, en waar je het niet ziet, draag liefde bij, want het is de ware natuur en essentie van God om zowel te geven als te ontvangen. Gelukkige Heilige Vakanties dierbaren. Wij vieren feest met jullie tijdens dit seizoen van Liefde en goede wil.

God Zegent jullie! Wij houden heel veel van jullie.  
-- De Engelen
 

Ann's Bericht - Het Goede is Overal!

Hallo Allemaal!
Ik houd van de vakanties! Het is een tijd wanneer mijn speelse en creatieve spirit naar het oppervlak komt en overstroomt. Ik stond bekend de mensen te "elfen" door kransen te maken die ik dan laat in de avond aan hun deuren bevestigde, hen achterlatend om de volgende ochtend gevonden te worden. Ik houd ervan om snoepstokjes in mijn tas mee te nemen en hen aan de bedienden in de winkels te geven. Ik wissel recepten uit met vreemden in de levensmiddelenwinkel. Ik deel mijn woning met vrienden, maak eigengemaakte lekkernijen, en sta mezelf toe om op de bank te zitten en naar Kerstfilms te kijken. Ik deel een beetje dieper met mensen, en ik kan niet ophouden na te denken over hoe schoonheid te creëren in de levens van al diegenen waar ik om geef. Het seizoen geeft ons allemaal een reden om een klein beetje meer lief te hebben, om een klein beetje dieper voor het goede in anderen te kijken, en om vanuit onze harten het goede te trekken dat er daar altijd gewoon op wacht om gedeeld te worden.
Er is een menselijke neiging om te focussen op wat er verkeerd is met de wereld of verkeerd is met onze levens. En toch hoeveel meer prachtig het is om te kijken naar wat er juist is. Ik heb dit verhaal eerder verteld. Ik was in een winkel toen een mevrouw vrij luid aan het klagen was tegen de arme jonge bediende die haar probleem niet op kon lossen. Stilletjes zocht ik naar iets goeds in deze vrouw en zag lachlijntjes op haar gezicht. "Je hebt tenminste gevoel voor humor," stuurde ik haar ziel telepathisch de boodschap. Ze stopte, keek naar de bediende en zei iets zo ongeveer als, "Wel, ik denk dat we hier maar om moeten lachen!" Ik kon het nauwelijks geloven! Een andere keer was ik naar de winkel gegaan om voorraden op te halen voor een spontane reis. Ik hoorde twee meisjes luid overleggen over wat voor soort insectenspray te nemen om bedwantsen te voorkomen! Hun discussie was zo luid en ging zo lang door. Ik wist dat de engelen probeerden om me te bereiken. "Oké God, GEEN bedwantsen voor mij!" bad ik. Zeker genoeg kregen enige mensen in het hotel waar ik verbleef bedwantsen.
Wanneer wij naar het goede in anderen zoeken, trekken wij het naar voren. Wanneer wij naar het goede in onze wereld zoeken, bekrachtigen wij het. Wanneer wij ons op iets focussen geven wij het onze energie, ons licht, en het meest kostbare geschenk van ons huidige moment in de tijd. Ik wil niet langer kostbare momenten van het leven verspillen door te focussen op wat er verkeerd is met deze wereld. In plaats daarvan hebben de engelen mij geleerd om rond te kijken, of zoals Jezus zei, "Draai de andere wang toe," en zoek naar wat goed is in de harten en zielen van de menselijke wezens. Het maakt ons leven zeker een heel stuk gelukkiger, en als wij dit licht van onze erkenning op anderen laten schijnen, zouden zij gewoon in/naar het grotere licht van zichzelf kunnen stappen.
Ik houd van jullie allemaal! Voor mij, zien jullie eruit als heldere en prachtige zielen!
Gelukkig Vakantie Seizoen
Ann

Vertaling: Cobie de Haan - http://www.denkmetjehart.blogspot.nl/
©Ann Albers, All Rights Reserved - http://www.visionsofheaven.com/ 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten