maandag, december 02, 2013

Ann Albers en de Engelen: Week 49, 2013


 
Ann Albers en de Engelen
"Geef Dank Voor Alles"
November 2013 / Week 49

Een Gelukkige Thanksgiving aan jullie allemaal, of je onlangs nu wel of niet deze vakantie gevierd hebt, want in waarheid geven wij iedere dag van ons eeuwige bestaan dank voor jullie! Jullie zijn allemaal aldus zeer moedig om op jullie planeet de Aarde te incarneren, want de Aarde is één van de moeilijkste scholen in het universum - rijk met zowel potentieel van het begrijpen van de verscheidenheid en de schoonheid van Gods liefde in aldus vele verschillende vormen, als nochtans ook uitdagend voorbij wat voor maatstaf dan ook vanwege hetzelfde.
Jullie kunnen God gemakkelijker vinden dierbaren wanneer jullie het vinden van dankbaarheid voor alle dingen beoefenen, bijvoorbeeld, wanneer je gepresenteerd wordt met iets minder dan liefdevol is kan je zeggen, "Dank U wel God voor het aan mij manieren laten zien waarop ik in het verleden niet van mezelf hield en aldus deze situatie in/naar mijn leven toe dreef! Nu kies ik voor Liefde. Nu kies ik om weg te lopen van pijnlijke ervaringen. Nu kies ik beter. Zegen de onontwikkelde en onverlichte zielen. Dank U wel dat U mij helpt te groeien in/naar het grotere Licht."
Kan je dankbaar zijn voor wat goed is in jouw leven, zelfs wanneer sommige dingen er nog niet zijn? Kan je zelfs voor de beproevingen dank geven, wetende dat je geleerd hebt? Kan je terugkijken op alles in jouw leven en iets vinden om dankbaar voor te zijn? Als je dat kunt, dierbaren, dan omhels je de waarheid. Dan omhels je Liefde. Dan omhels je het feit dat de zon achter de wolken schijnt, en Gods liefde altijd aanwezig is en jou in ieder moment begeleidt naar een vriendelijker en meer liefdevol leven.

Geef dank dierbaren. Leef in dankbaarheid. Zoek de dingen uit waar je nu dankbaar voor kunt zijn. Iedere seconde dat jij je op liefde focust is een investering in een meer prachtige en vriendelijke werkelijkheid in jouw toekomst!

God Zegent jullie! Wij houden heel veel van jullie.  
-- De Engelen
 

Ann's Bericht - Dankbaarheid Stemt Jou op Liefde Af

Hallo Allemaal!
Ik besta in een staat van dankbaarheid. Ik sta dankbaar voor een nieuwe dag op en ga dankbaar naar bed voor mijn bed en dekens. Ik houd van de manier waarop het zonlicht door de ramen heen filtert in de verschillende tijden van het jaar, ik geniet van de zon, de regen, en alles daar tussenin. Maar wanneer situaties of mensen uitdagend zijn, dan is dat waar de engelen mij geleerd hebben om mijn vrije wil te gebruiken om iets te vinden om dankbaar voor te zijn. Het is niet altijd gemakkelijk geweest. Als mensen, waren velen van ons geconditioneerd om te klagen, om het negatieve veel te gemakkelijk te zien en het positieve te negeren.
Een paar jaren geleden toen ik mijn ingewanden verdraaide en ik gedurende dagen achtereen wakker en rechtop moest blijven, zonder slaap en geen zitten of liggen, was het een uitdaging om dankbaar te zijn. Maar eerlijk, ik was dankbaar voor het feit dat de engelen mij geleerd hadden om het heden te omhelzen of het zou ondraaglijk geweest zijn. Toen ik zo moe was dat ik in slaap viel tijdens het bereiden van mijn eerste maaltijd na deze beproeving, er brand uitbrak en het huis gevuld raakte met rook, was ik dankbaar voor zowel het feit dat de engelen mij wakker maakten en ik in leven bleef en het ongelooflijke werk dat de verzekeringsmaatschappij deed - mijn woning naar iets beters herstellen dan dat het voorheen was.  
Wanneer mensen onaardig tegen mij zijn geweest op ondenkbare manieren kan ik geen dank zeggen op dat moment, maar ik heb geleerd om terug te kijken en te zien dat ik moest stoppen om een martelaar te zijn, om gezonde grenzen te omhelzen, en om "nee" te zeggen tegen die situaties die mij beroofden van mijn God gegeven vreugde en bekwaamheid om me te focussen op het doen van iets goeds in de wereld. Ik kan zelfs op deze ervaringen terugkijken en er nu dank voor geven.
Er is een grote kracht in het omhelzen van dankbaarheid, niet alleen voor wat gemakkelijk en goed is, maar ook voor dat wat ons uitgedaagd heeft. Wij verliezen ons "slachtofferschap" en omhelzen onze "waarheid" wanneer wij dankbaarheid vinden. Wij leren dat hoewel het pad geplaveid werd met zowel vreugdes als pijnen, wij geleerd hebben, gegroeid zijn, en een vriendelijkere werkelijkheid omhelsden. De hobbelige, rotsige, stroomversnellingen van onze levens kunnen de opening geven voor stromen van gratie/genade wanneer wij voor alles dank geven.
Met de woorden van een Rascall Flatts lied, waar ik absoluut van houd:
"Iedere lang verloren droom leidde mij naar waar jij bent.
Anderen die mijn hart braken, zij waren als Noordpool sterren,
Mij op mijn weg in/naar jouw liefdevolle armen wijzend.
Dit is waarvan ik weet dat het waar is.
Dat God de gebroken weg zegende
Welke mij rechtstreeks naar jou toe leidde."

Dankbaarheid is als het terugdraaien van de zender-zoekknop op de radio naar het station dat liefde in/naar jouw leven uitzend, en zeg, "Ja inderdaad, Lieve God, Zegen de Gebroken Weg welke mij naar U Terug Leidde!"

Heb een prachtige week!
Ik houd van jullie allemaal,
Ann 

Vertaling: Cobie de Haan - http://www.denkmetjehart.blogspot.nl/
©Ann Albers, All Rights Reserved - http://www.visionsofheaven.com/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten