zondag, december 08, 2013

Advent Kalender van Ann Albers - 8.12.2013


Advent Kalender van Ann Albers
8 December 2013

Gedachte voor de Dag: 
Vrede zij in jullie hart vandaag en weet dat alles goed is. "Dierbaren," de engelen zeggen vaak, "Alles dat je nodig bent is binnenin jouw hart, en het is jouw bereidheid dat het toe zal staan om naar het oppervlak in jouw leven te komen." Vertel vandaag aan God dat je gereed bent om dat te ontvangen wat je wilt en nodig bent, en bid voor anderen dat ook aan hun behoeften tegemoet gekomen wordt.

Gebed voor de Dag: 
Lieve God ik houd ervan om te geven, maar help mij ook me open te stellen om Uw Liefde en Uw Gratie/Genade in mijn leven te ontvangen. Help mij om bereidwillig te zijn om de antwoorden op mijn gebeden te ontvangen, en anderen te helpen om hetzelfde te doen.  

Vertaling: Cobie de Haan - http://www.denkmetjehart.blogspot.nl/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten