dinsdag, november 12, 2013

Ann Albers en de Engelen: Week 46, 2013


Ann Albers en de Engelen
"De Eeuwige Goddelijke Dans"
November 2013 / Week 46
 
Jullie zijn in een eeuwige dans met de Schepper dierbaren, want in waarheid, is de liefde van de Schepper niet buiten jullie, maar leeft en ademt eerder binnenin jullie. Jullie zijn net zozeer een deel van de kosmische dans als een cel deel van jullie lichaam is. Jullie sturen signalen naar Alles Dat Is, om hulp, om koestering/voeding en ondersteunen vragend, en de Liefde welke God is antwoord net zoveel als dat jij bereidt bent om te geloven en te ontvangen.
Wanneer je een verlangen in jouw hart hebt, erken het dan. Zeg eenvoudig, "Ja God, dit zou ik graag willen. Alstublieft help mij om deze situatie in/naar mijn leven te brengen." Je hoeft geen aanwijzing te hebben hoe het allemaal zal gaan gebeuren. Je hoeft je alleen open te stellen voor de mogelijkheid dat je hulp ontvangt, het te verwachten en dan te handelen zoals je geïnspireerd wordt dat te doen. Na dat, vertrouw/geloof! Vertrouw en geloof met heel jouw hart dat je zult ontvangen waar je om gevraagd hebt, of zelfs beter.
God is geen macht buiten jou die onvoorspelbaar beslist welke gebeden beantwoord zullen worden en welke niet. God is Liefde - dezelfde Liefde welke binnenin jou leeft en het beste voor jou wilt, de Liefde die binnenin ieder ander aspect van de Schepping leeft, en de Liefde dat alles in een prachtig georkestreerde goddelijke dans ziet. God wil voor jou, zelfs meer dan wat jij voor jezelf zou vragen. Stel je open voor het leven. Stel je open voor de mogelijkheid dat er voorbij iedere maatstaf van je gehouden wordt. Wordt 's ochtends wakker en zeg tegen jezelf, "God houdt van mij! Al het goede komt mijn kant op! Ik vertrouw/geloof. Ik sta open voor wonderen, mogelijkheden/kansen, en oplossingen die ik nooit gedroomd zou kunnen hebben." En begin dan aan jouw dag, vol vertrouwen dat je geliefd bent, in alle situaties, alle omstandigheden, of zij er nu wel of niet zo uitzien als dat je wenst. Op deze manier dierbaren, werken jullie mee aan de antwoorden op jullie eigen gebeden.


God Zegent jullie! Wij houden heel veel van jullie.  
-- De Engelen
 

Ann's Bericht - In Volmaaktheid Leven.

Hallo Allemaal!
Recentelijk gebeurden er dingen in mijn leven die nu volmaakt in harmonie zijn met de engelen boodschap van vandaag. Ik had het in mijn hart dat ik de energie van Braco nog één keer dit jaar wilde ervaren. Dit werk heeft mij op zovele manieren geïnspireerd, zelfs tot aan het punt van het toestaan van de energie om door mij heen te komen en mensen te helpen genezen op manieren waarvan ik nooit droomde of me daar een voorstelling van maakte. Ik weet dat hoe meer ik in deze energie sta, hoe meer ik in staat ben om de liefde met anderen te delen. En dus vroeg ik aan God om een manier voor mij te vinden om deze ervaring nog één keer dit jaar te ervaren. De inspiratie die ik ontving was om hem in New York te gaan zien. Ik ben nog nooit in New York geweest. Ik kon me geen vliegreis veroorloven, en ik had er geen idee van hoe het zou gebeuren. Maar een dierbare cliënt die een stewardess is gaf me vriendenpasjes en dus leek dat facet van de trip afgehandeld te zijn. Mensen die niet eens iets van mijn wens afwisten kwamen naar me toe met ongelooflijke vrijgevigheid, en vertelden mij dat zij zich genoodzaakt zagen om de goedheid die zij hadden ervaren te delen, en plotseling was ik in staat om te gaan.
Ik hield de weerberichten in de gaten. Regen werd er voorspeld. "Alsjeblieft God, zorg dat ik op de vluchten kom en alstublieft laat het niet regenen terwijl ik een NYse kilometer moet lopen vanaf de snelle overgang naar het hotel!" De weerberichten begonnen te veranderen voor de dagen dat ik ging reizen. Ik raakte geïnspireerd om mijn dierbare cliënt lastig te vallen en haar te vragen om de vluchten voor mij op te zoeken, hoewel ik de vliegmaatschappij had kunnen bellen en ik het zelf had kunnen doen. Ik houd er niet van om mensen lastig te vallen, maar ik luisterde omdat het gevoel zo sterk was. Het eindigde ermee dat het een goed iets was geweest. Haar pasjes waren niet geldig op de datums dat ik ze wilde gebruiken. Ik zou op het vliegveld aangekomen zijn en weggestuurd worden. Deze lieve engel vond in plaats daarvan andere pasjes voor mij. Zij sloofde zich uit om dat te doen. Alles zag er goed uit. Twee dagen ervoor, zag het ernaar uit dat er op de vlucht ruimte was. De dag voorafgaand dat ik ingepland was om te gaan, nochtans, had ik het zeurende gevoel dat ik het nogmaals moest checken. De agent van de vliegmaatschappij vertelde me dat de vlucht die ik van plan was te nemen vertraagd was. En zo was het dat ik een dag later in de stad aankwam. Na twee vluchten, vertraagde verbindingen, een monorail rit, een treinreis, een wandeling van Penn station naar mijn hotel, arriveerde ik net op tijd om tegen een oude vriend in de hotellobby op te lopen! Over goddelijke timing gesproken. De volgende ochtend verliet ik mijn kamer vroeg om weer in het wachtgebied te gaan zitten. "Ann!" hoorde ik, "Wat doe jij hier?" Het was een dierbare cliënt die ik kende vanaf het moment dat ik dit werk begon. Ik had het niet geweten dat zij ook daar zou zijn. De hele dag kwam ik mensen tegen die ik kende of alleen ontmoet had via de nieuwsbrief of via Facebook.
Ik wist dat ik verondersteld werd om daar te zijn. Ik was in staat om verhalen te delen die anderen hielpen zich open te stellen en geschenken te ontvangen. Ik ging dieper in/naar de mystieke werkelijkheden dan ooit tevoren. Ik ruimde zelfs meer gehechtheden binnenin mijn ziel op zodat ik een schoner kanaal kon zijn voor anderen. En ik speelde het klaar om ook nog een beetje menselijk plezier te hebben - wandelen naar het Empire State gebouw de avond dat ik arriveerde, naar Central Park gaan voor de dageraad de volgende ochtend, en naar Times Square op een avond toen ik geaard wilde raken na de hele dag hoog in de energie gevlogen te hebben. Ik kreeg een volledige andere diversiteit van het menselijke bestaan te ervaren dan datgene dat ik kende in Arizona, en zoals altijd ontmoette ik zoveel vriendelijke en aardige zielen. Niet eenmaal voelde ik angst. Aartsengel Michael was een warme aanwezigheid die naast me wandelde, zelfs op de donkere straten van de stad.
Door te vertrouwen op, te luisteren naar de begeleiding die ik via een sterk gevoel ontving, en door bereid te zijn om hulp van anderen te accepteren, leidde dat alles naar één groot beantwoord gebed. En als een resultaat ben ik nu in staat om anderen zelfs meer te helpen. Twee extra cliënten hadden pijn die wegging de dag nadat ik terugkeerde toen de energie zichzelf aanzette. Een paar anderen hadden een emotionele zwaarte opgetild. Ik ben in bescheiden verbijstering van Gods genade en begeleiding, en ik weet dat het er voor ons allemaal is.  
Je hoeft niet met engelen te praten om rond te kunnen komen, naar je hart te luisteren, jouw zeurende gevoelens, jouw verlangens en neigingen. Je hoeft niet te weten hoe iets kan gebeuren. Hoe meer diepgaand ik me overgeef aan het moment en aan het vertrouwen/geloven in de volmaaktheid van alle dingen, hoe meer magisch het leven wordt, hoe meer ik in staat ben om anderen te helpen, en hoe meer diep ik in de mysterieuze en prachtige coördinatie van het leven ondergedompeld ben. Jullie leven ook in deze volmaaktheid.

Heb een prachtige week!
Ik houd van jullie allemaal,
Ann 

Vertaling: Cobie de Haan - http://www.denkmetjehart.blogspot.nl/
©Ann Albers, All Rights Reserved - http://www.visionsofheaven.com/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten