dinsdag, oktober 22, 2013

Leven in VREUGDE


"Leven in VREUGDE"
Oktober 2013 / Catherine Victoria
 
Wij zijn wat wij willen zijn. Waarlijk, er is geen waarheid die wij moeten volgen; we zouden allemaal onze eigen waarheid moeten volgen. Luister naar jezelf. Luister naar jouw hart. Wat brengt jou vreugde? Wat maakt jou gelukkig? DOE DAT.
Als het zijn van een veganist of een vegetariër niet juist voor jou aanvoelt, doe het dan eenvoudigweg niet. Als jij je geïnspireerd voelt om het te doen, is dat prima. Je hoeft het idee niet te accepteren dat geld deel uitmaakt van overvloed en dat wij het allemaal verdienen. Jij beslist voor jezelf wat met jou resoneert, en wat jouw waarheid is. We hoeven het niet met elkaar eens te zijn. Hoewel, ik niet denk dat we bedoeld zijn om elkaar aan te vallen ook niet als we het oneens over iets zijn. Ik zal mijn meningen hebben, anderen zullen die van hen hebben. Ik zal niet mijn waarheid veranderen, als iemand het daarmee oneens is of me daarover aanvalt. Ik voel niet de behoefte om mijn waarheid te verdedigen, omdat ik weet dat wij allemaal onze eigen waarheden en wat met ons resoneert hebben. Ik vraag van niemand om het met me eens te zijn; ik wil dat niet en ik heb dat niet nodig. Ik ken mijn waarheid, en ik wil dat anderen ook hun waarheid vinden.
Dit is jouw reis. Dit is jouw ervaring. Jij beslist. Jij kiest tussen alles dat je wilt. Je kunt wat dan ook uitkiezen, het uitproberen, dan eenvoudig terugzetten als je het niet leuk vindt. Daar is niets verkeerds mee.

Ja, wij zijn hier om de wereld te veranderen, en om te doen waarvoor we hier kwamen om te doen. We maken deel uit van dezelfde missie, maar we mogen andere doelen hebben. Maar we kunnen nog steeds plezier hebben. We hoeven onszelf niet te kort te doen of hoeven niet deel te nemen aan de wereld. Tenzij dat is wat je wilt doen natuurlijk. Volg jouw vreugde. Volg jouw gelukzaligheid. We zijn al verschillend, dus veranderen we al dingen gewoon door te zijn. En we zijn hier en we zouden er het beste van moeten maken. Universele waarheid kan heel veel dingen zijn. Wat is waarheid? Het is wat met jou resoneert. Je kunt het in jouw hart voelen. Liefde kan heel veel dingen zijn. Het is niet dat "dit is waarheid", "dit is liefde" is. Dan is er geen waarheid. Waarheid kan veranderen. En als we ontwaken mogen we dit vele keren ervaren. Wat een jaar geleden waarheid was, een maand geleden, of zelfs gisteren, hoeft vandaag niet onze waarheid te zijn.
Wees niet bang voor verandering. Jij zult nog steeds jij zijn. Als we ontwaken, beseffen we meer wat we zijn en wat we niet zijn. Waarlijk, we veranderen niet echt; wij worden alleen maar wie wij echt, waarlijk zijn. Het is alsof we door lagen heen werken, totdat daar alleen ons is.
Wij zijn één, maar, specifiek hier in de fysicaliteit, hebben we individuele verschillen, perspectieven en voorkeuren. We kwamen op deze manier. Er wordt niet van ons verwacht "één te zijn" en het met alles eens te zijn, maar om te leren onze eenheid via onze verschillen te her/erkennen. Dat is hoe wij in vreedzaamheid zullen leven, hoewel we verschillend zijn. Door onze verbinding met eenheid en de bron te beseffen, beseffen wij wat wij zijn en dat we hetzelfde zijn. We zien onszelf in iedereen en in alles. Maar we hebben nog steeds onze individuele perspectieven. Als dat niet zo zou zijn, wat zou dan het doel van dit paradigma zijn dat ons toestaat om dergelijke individuele perspectieven vast te houden? ( Wat wij, tussen haakjes, het ego noemen, dus is er geen punt om het ego volledig te elimineren, en dat kunnen we niet, omdat het ons is). Wij ZIJN één, en eenheid is waar wij naar terug zullen keren. Maar dit hier is een fantastische "plaats" om onze individualiteit tot uitdrukking te brengen, om de perspectieven waar we mee kwamen te verkennen.
En we zouden er plezier mee moeten hebben, omdat het leuk is!! :D

Leef in vreugde, geliefden.
Heb een gelukzalige dag ♥♥♥
Zegeningen van Liefde, waarheid en eenheid,
Catherine

Vertaling: Cobie de Haan - http://www.denkmetjehart.blogspot.nl/
Copyright © 2013 by Catherine Victoria. All rights reserved.
You may share or copy provided the content is not unaltered in any way, is distributed FREELY on free, non-donation based websites only, and this copyright notice is included. Thank you. LOVE
♥♥♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten