zondag, september 01, 2013

Ann Albers en de Engelen: Week 36, 2013


Ann Albers en de Engelen
"Wonderen vanuit het Hart"
September 2013 - Week 36
Het is een ongelooflijke tijd op jullie planeet Aarde en rijp met kansen. De energie is er om jullie te ondersteunen, jullie te transporteren in/naar grotere werkelijkheden in jullie menselijke en spirituele levens, en om jullie te helpen wat voor omstandigheden dan ook opnieuw te creëren welke jullie spirit niet langer meer tevreden stellen. En toch, dierbaren, kunnen jullie deze energie niet controleren. Je moet het toestaan om jou te ondersteunen. Je moet in diens liefdevolle Aanwezigheid geloven, je moet jouw blik op de werkelijkheden richten die je wenst te belichamen en jouw aandacht verwijderen van de bemoeilijkende omstandigheden van jouw leven behalve hen op een praktische manier te hanteren.
Wonderen kunnen gebeuren als je dit kunt doen. Genezing kan zich voordoen. Relaties kunnen transformeren. Harten kunnen wederom opengaan. Jullie kunnen elkaar niet veranderen, maar je kunt voor jouw eigen hart vragen om geopend, genezen en getransformeerd te worden. Neem op dit moment, als je bereid bent, een diepe ademteug. Concentreer je op het gebied in het centrum van jouw borstkas. Verbeeld je het licht daar. Verbeeld je dat dit licht binnenin jou opwelt en helderder wordt. Sta het toe, om uit eigen beweging binnenin jou te groeien. Probeer niet om iets te laten gebeuren. Concentreer je er alleen maar op. Voel of verbeeld je diens warmte.
In deze ruimte, denk aan een situatie die je wilt transformeren en schakel jouw gedachten snel over naar de gewenste uitkomst. Concentreer je wederom op jouw hart en het licht daar binnenin en terwijl je een piepklein deeltje van jouw aandacht in jouw hart houdt, concentreer je nu op de gewenste uitkomst. Als het een genezing is, verbeeld jezelf gezond. Als het een relatie is concentreer je op hoe dat mogelijk aanvoelt. Als het financiële zekerheid is, verbeeld je dat jij je nooit meer over geld zorgen hoeft te maken. Ga in het gevoel van zowel jouw hart, als de gewenste uitkomst. Doe dit totdat je waarlijk jouw hart uit voelt breiden, jouw vreugde naar boven voelt komen, en een weten hebt dat je inderdaad nu in de stroming van bewustzijn bent dat jou in/naar die nieuwe werkelijkheid zal dragen.

 
Op deze manier dierbaren, kunnen jullie God toestaan om jullie te helpen bij het opnieuw creëren van jullie volledige leven, met slechts vreugdevolle inspanning aan jullie zijde. Jullie kunnen jezelf toestaan om deze energieën van de toekomst te vinden en je erop af te stemmen die je wenst, en aldus die stroming van energie volgen precies in/naar de fysieke manifestatie. Elke mogelijke stroming van bewustzijn bestaat in het Universum. Je zult degene ervaren waar jij je op afstemt ofwel bewust of anderszins. Waarom niet iedere dag de tijd nemen om je te focussen op deze stromingen die jullie vreugde geven!
God Zegent Jullie! Wij houden heel veel van jullie.  
-- De Engelen 

Bericht van Ann: "Verzoen je Niet - Creëer Wonderen!"

Hallo Allemaal,
Ik heb deze oefening vrij veel gedaan de laatste tijd. De hartenergieën die ik ervaar tijdens het staren met Braco zijn dermate diepgaand liefdevol dat in die ruimte het gemakkelijk is te focussen op alle goede dingen. En in die ruimte, komen de dingen aldus gemakkelijk - genezing, het leven dat soepel stroomt, etc.
Een paar weken geleden viel ik uit die ruimte vandaan. Zoals ik vorige week schreef heb ik zeer hard gewerkt tijdens mijn vakantie om een levenslang patroon van reageren op mijn vaders gemanierdheid te veranderen. Het was niet gemakkelijk. En eerlijk gezegd raakte ik overstuur met mezelf voor dit in het begin niet beter behandeld te hebben. De energieën waar ik in speel zijn te sterk om mezelf ervan langs te geven. De dag nadat ik thuis kwam werd ik wakker met de ergste griep die ik in jaren gehad had. Ik vat niet vaak een koutje of de griep dus verraste het me volledig. Mijn keel voelde als vuur aan. Mijn borstkas brandde. Ik was warm en koud. Mijn hoofd klopte, en mijn volledige lichaam voelde aan alsof ik afgeranseld was. Ik begon met de traditionele lijn van gedachten, "Oh nee, ik ben net teruggekomen. Ik moet werken. Ik wil geen klanten afzeggen die voor ik weet niet hoelang gewacht hebben. Ik heb zoveel leuke dingen die eraan zitten te komen en dat wordt nu allemaal geruïneerd…."
Plotseling maakte het spirituele gezonde verstand diens intrede en ik dacht bij mezelf, "Ik weet hoe ik dit gecreëerd heb en ik kan het hier en nu laten ophouden. Ik hoef niet te lijden en ik ben niet van plan dat te doen." De staringen met Braco in het verleden hielpen fantastisch. Ik herinnerde me de liefde van God die ik daar voelde en ik focuste me op die liefde. Ik vergaf mezelf omdat ik zo streng met mezelf geweest was. En toen liet ik me in mijn hart vallen zoals de engelen adviseerden in de meditatie die hierboven staat, en ik concentreerde me met iedere ons van mijn wilskracht en verbeelding op het me geweldig voelen. Ik herinnerde me het gemakkelijke ademhalen, het gemakkelijke slikken, zwemmen, rondzwerven, etc. Plotseling begon de hitte in mijn handen te branden. Ik plaatste hen op mijn keel. Hitte vlamde door mijn keel heen, mijn borst en hoofd, en binnen enkele minuten waren de brandende keel en borstkas gereduceerd naar slechts een minimale irritatie. Ik deed dit de gehele dag af en aan en ook de volgende dag. Ik ruste en iedere keer dat ik een "Oh nee" gedachte had over deze conditie, stopte ik, ging in mijn hart en focuste op het gevoel van welzijn. Binnen twee dagen was wat een gemene drie wekenlange virus had kunnen zijn bijna volledig verdwenen. De engelen vertelden me dat ik niet besmettelijk was en ik in staat was om te werken! Ik was zo opgetogen.
Je hoeft lijden niet te accepteren als een manier van leven in wat voor gebied dan ook van je leven. Maar je moet wel enige mentale spieren kweken om onze geconditioneerde manier van bestaan, welke is om het te accepteren, te overwinnen; concentreer je erop, maak je er zorgen over, en daardoor veranker je het dieper in jouw werkelijkheid. In plaats van in jouw hart te gaan zoals de engelen adviseren hierboven en je te focussen op hoe je het in je leven WEL wilt hebben. Dit is geen ontkenning. Ik ruste en nam al mijn natuurlijke remedies, wetende dat mijn lichaam ondersteuning nodig had, maar ik besloot ook om er geen catastrofe van te maken, me er geen zorgen over te maken of me ten onrechte op de huidige conditie te focussen - net voldoende om het aan te kunnen. Toen met iedere ons aan wilskracht focuste ik weg van de slechte gevoelens en naar binnen op gevoelens die beter waren. Het werkte. Op een manier dat jij jouw spirit in/naar de gewenste werkelijkheid stuurt door al jouw zintuigen te gebruiken door het je te verbeelden. Op dat moment van het zijn in het hart en in/naar de gewenste toekomst te stappen, trekt alles jou daarnaar toe. Vraag niet, "Werkt het? Deed ik het goed?"
Heb een gezegende week,
Ik houd van jullie allemaal,
Ann 

Vertaling: Cobie de Haan - http://www.denkmetjehart.blogspot.nl/
©Ann Albers, All Rights Reserved - http://www.visionsofheaven.com/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten