zondag, augustus 11, 2013

Ann Albers en de Engelen: Week 33, 2013


Ann Albers en de Engelen
"Op Elk Moment Opnieuw Uitlijnen"
Augustus 2013 - Week 33
Op elk punt in de tijd kan je kiezen jouw geest met God opnieuw uit te lijnen en daarom om jouw volledige bestaan te veranderen. God kijkt niet achterom. De energie welke uit de Schepper vandaan stroomt, is niet geïnteresseerd in wat je gisteren deed, of zelfs dertig seconden geleden … tenzij je ervoor kiest om die energie in/naar het huidige moment te dragen.
In plaats daarvan, is het volledige universum ontworpen om op slechts de energie te reageren die jij tot uitdrukking brengt, zowel bewust als onbewust, in dit precieze moment. Dus wanneer de dingen niet gaan zoals je wenst, neem een moment en haal adem. Vraag jouw engelen om jou te helpen jouw energie en jouw leven wederom met jouw geest uit te lijnen. Vraag om hulp om te weten te komen wat er waarlijk in jouw hart weerklinkt, wat waarlijk hier en nu een prioriteit voor jouw ziel is. Op het moment dat je ons toestaat om jou te helpen kunnen wij dat. En hoewel wij jou in jouw externe leven kunnen ondersteunen, is het veel meer krachtig om aan ons te vragen jou te ondersteunen bij het wederom uitlijnen van jouw energie met God en jouw eigen geest, want in die staat, zullen alle problemen op natuurlijke wijze opgelost worden.
In zeer praktische termen, mag je proberen om een heleboel dingen gedaan te krijgen wanneer in feite alles in jou verlangend naar tijd in stilte is. Je kunt voor een baan aan het pushen zijn, een relaties, of het één of andere project, wanneer jouw hart zegt, "laat los". Je kunt aan het proberen zijn om iemand anders te veranderen, wanneer jouw hart zegt, "Ik ben er moe van om hen te proberen te veranderen. Ik wil mijn eigen leven op regel helpen." Wij zullen jou helpen om deze eenvoudige waarheden te vinden als je daarom vraagt. Wij zullen je helpen de waarde te zien van het eren van jouw eigen ziel. Wij zullen jou helpen, in jullie woorden, "om terug op het spoor te komen."


Dierbaren, altijd en eeuwig zullen wij jullie vertellen dat het uitlijnen met de energieën van jullie eigen hart een handeling van het uitlijnen met Gods gratie is. Deze eenvoudige verschuiving is veel krachtiger in staat om jullie leven en jullie omstandigheden te veranderen dan wat voor hoeveelheid aan inspanning dan ook welke jullie mogelijk besteden in de menselijke wereld.
God Zegent Jullie! Wij houden heel veel van jullie.  
-- De Engelen 

Ann's Bericht

Hallo allemaal,
Toen ik een klein meisje was, leerden wij een mantra voor het geval we ooit in een brand waren, "Stop, val en rol." Ik denk nu met humor dat dit ook op het leven van toepassing is. Wanneer wij verward zijn, opgeslokt door zorgen, of ons 'ernaast' voelen zitten, probeer je dit te herinneren. Stop met wat je aan het doen bent. Het werkt sowieso niet. Ga in jouw hart en zie wat je daar vindt. Wat is het dat je echt wilt doen nu? Rol erin mee! Doe wat je echt wilt doen zodra je daar menselijkerwijze tot toe in staat bent om te doen.
Een paar weken geleden werd ik wakker en voelde me er ietwat "naast" staan. Ik besefte dat dit was omdat mijn te doen lijst gigantisch was en ik er geen idee over had hoe ik alles in elkaar moest passen, en ik was onmiddellijk begonnen om de plannen in mijn geest bij het wakker worden te formuleren. Ik had mijn ochtendmeditatie niet gedaan, noch had ik mezelf toegestaan om langzaam wakker te worden. In plaats daarvan sprong ik uit bed vandaan en sprintte in gehaaste actie. Niet goed!! Dus ik stopte toen en daar meteen, wetende dat dit soort van energie een dag gevuld met gratie niet zou ondersteunen. Ik ging in mijn hart en besefte dat ik het langzamer aan wilde doen en ontbijt op het terras wilde hebben. Ik rolde daarin mee en een loutere vijftien minuten aan tijd buitenshuis, stelde mijn geest opnieuw in. De rest van de dag was gelukzalig, prachtig, en hoogst productief.
Ik heb deze principes in situaties gebruikt die veel meer serieus waren. Jaren geleden toen ik besefte dat ik niet voor altijd een technicus wilde zijn was ik in paniek aangaande het creëren van een nieuwe baan - dermate zo dat ik mezelf belachelijke maakte met te proberen er eentje te produceren. Na één specifiek onproductief telefoontje, hield ik ermee op. Ik besefte dat ik dit niet alleen uit zou weten te vogelen. Ik ging in mijn hart en besefte dat ik wilde gaan rondzwerven op een berg in de beurt, en dat ik wilde weten wat ik vervolgens moest gaan doen. Ik rolde erin mee en op de top van die berg, keek ik naar omlaag naar de talrijke paden beneden, Ik kreeg mijn antwoord. Ik besefte dat God een pad kon zien wat betreft mijn gewenste leven vanuit een hoger perspectief, terwijl ik op één weg was geweest, en slechts één mogelijk pad zag, en me verstrikt voelde zitten. Na die dag gaf ik me over, stopte om te proberen uit te vogelen wat ik met mijn toekomst moest gaan doen, en besloot om te vertrouwen. De rest is geschiedenis en hier ben ik vandaag de dag, in een carrière waar ik van houd. Het gebeurde niet omdat ik het gepland had. Het gebeurde omdat ik ermee opgehouden was te proberen mijn leven te controleren, in mijn hart ging, en erin mee rolde, erop vertrouwend dat God mij zou gidsen.
Dus de volgende keer dat jij je uit balans begint te voelen of ontkoppeld van jouw geest, herinner je, "Stop, val, en rol!!" Stop gedurende een minuut. Ontspan en haal adem. Ga (val) in jouw hart en zie waar het werkelijk naar verlangd. Rol erin mee zodra je daar menselijkerwijs tot toe in staat bent. Wanneer wij dit doen, herijken wij onze energie om ons met de geest uit te lijnen. Wij lijnen opnieuw uit met de stromen van gratie. En wij betreden wederom een veel meer vriendelijke, meer liefdevolle werkelijkheid.
Heb een gezegende week,
Ik houd van jullie allemaal,
Ann 

Vertaling: Cobie de Haan - http://www.denkmetjehart.blogspot.nl/
©Ann Albers, All Rights Reserved - http://www.visionsofheaven.com/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten