zondag, juli 28, 2013

Ann Albers en de Engelen: Week 31, 2013



 
 
Ann Albers en de Engelen
"Houd van Jezelf op het Punt van Waar Jij Je Bevindt"
Juli 2013 - Week 31

Onze lieve vrienden, wij houden heel veel van jullie.
Er is binnenin ieder menselijk hart, een zaad van Licht en een kern van waarheid dat te allen tijde aanwezig is. Er zullen periodes in jullie leven zijn waarin dit licht helder binnenin jullie tot bloei komt en periodes waarin jullie vergeten dat het er is. Desalniettemin, dierbaren, bestaat het Licht en de Liefde van God te allen tijde binnenin jullie. De waarheid van Gods Liefde bestaat binnenin jullie, ongeacht wat er aan de oppervlakte van jullie levens gaande is.
Het zou onze wens zijn dat jullie deze waarheid omhelzen en je onthouden van zelfkritiek en zelfafkeuring. Het zou onze wens zijn dat zelfs in jullie meest moeilijke uren jullie jezelf eraan herinneren, "God is bij mij. Gods Liefde is in mij. Gods Waarheid is in mij. Dat is de diepste waarheid van mijn wezen." De rest is aan het oppervlak, illusionair, tijdelijk, en vaak zelfs niet zo solide en echt als jullie denken.
Jullie kunnen aldus snel een andere wending aan jullie levens geven dierbaren, door eenvoudig als eerste van jezelf te houden op het punt van waar jij je bevindt. Als je overstuur bent, bang, droevig, moe, sta dat binnenin jou toe. Houd van jezelf zelfs in die ruimte. Sta jezelf expressie toe, intiem op een manier die geen schade berokkend aan jezelf of aan een ander. Sta de energie toe te stromen. Herinner jezelf eraan dat ongeacht wat er aan het oppervlak van je leven, je gedachten/geest, en jouw hart gaande is, je niets minder bent dan de Liefde van God in menselijke vorm. Deze Liefde, als de kans gegeven wordt, zal tevoorschijn komen vanuit de diepten als je bereid bent om de energie toe te staan die binnenin jou aanwezig is nu naar het oppervlak te komen, om te bewegen, tot uitdrukking gebracht te worden, om op een gezonde manier te stromen. Niets kan dat Licht dimmen of die waarheid reduceren. Niets … want God is in alle dingen. Gods Liefde bestaat onder alle gevoelens, onder alle gedachten, en onder alle omstandigheden. Gods Liefde dierbaren, is waar jullie van gemaakt zijn, en dat is iets dat je niet kunt veranderen. Je kunt alleen beslissen of je wel of niet in ieder gegeven moment die Liefde naar het oppervlak brengt. Hoe meer je dat doet, hoe sneller je in/naar een vriendelijker en meer zachtaardige werkelijkheid gaat.


God Zegent Jullie! Wij houden heel veel van jullie.
-- De Engelen  

Bericht van Ann
Hallo allemaal,
Sinds de tijd dat ik voor het eerst met Braco staarde in februari voelde ik me wonderbaarlijk. Voor de eerste keer in mijn leven waren mijn maandelijkse cyclussen pijnvrij. Mijn leven stroomde met gratie en gemak. Ik voel vreugde en energie zo sterk door mijn heen lopen dat het me paf doet staan. En dus was het een verrassing, en niet een erge grote verrassing toen ik eerder vorige week wakker werd met zowel krampen als warme opvliegers. Ik begon in mijn gedachten een oude bekende weg te bewandelen. "Oh nee! Ik ga dagenlang pijn krijgen. Ik had plannen, moest de hele dag werken. En de volgende maand komt dit op een vreselijk tijdstip." Mijn gedachten, voor de eerste keer in maanden, veranderden in een op hol geslagen trein. Met de genade van God stopte ik mezelf. "Kijk naar wat je aan het creëren bent," vertelde ik mezelf. "Laten we iets beters creëren."
Dus stopte ik het gezanik, werd eerlijk zonder de drama, en bad. "God, engelen, ik ben ontmoedigd! Ik heb me voor zo'n lange tijd zo goed gevoeld en deze ochtend heb ik pijn. Ik wil hulp. Ik voel me chagrijnig, moe, en krampachtig. Ik wil dat de pijn weggaat. Ik wil de waarheid van Uw Liefde die door mijn heen stroomt weer voelen en kennen. Ik wil liefdevolle interacties met mijn cliënten hebben vandaag, en ik wil deze cyclussen ervaren als tijden van vrouwelijke gratie." Ik focuste me op hoe deze betere werkelijkheid aan zou voelen. Ik gebruikte mijn verbeelding om me te herinneren me heerlijk te voelen. Ik keek naar een paar Braco staar scènes op de DVD's, deed mijn ochtend energie oefeningen, en binnen afzienbare tijd, voelde ik de krachtige energie van Gods Liefde wederom aldus sterk door mij heen stromen. Mijn krampen verdwenen. Mijn vreugde keerde terug, en het draaide erop uit dat de dag verbazingwekkend was. Eén lieve cliënt bracht me bloemen. Anderen brachten lieve woorden. Mijn inbox stroomde over met een plotselinge uitbarsting van lieve "dank je wel" briefjes. De volgende dag suggereerden de engelen dat ik een nabije besparende winkel zou gaan bezoeken waar ik ongelooflijke koopjes vond aangaande enige zeer mooie vrouwelijke kleding. Wat een pijnlijke, door angst geteisterde ramp van een week had kunnen zijn, draaide erop uit om een paar zeer gezegende en prachtige dagen te zijn.  
Onze gebeden zijn het meest krachtig wanneer wij zo authentiek en eerlijk als kinderen zijn. Een gekwetst kind probeert het positief zijn na te bootsen. Een kind zegt niet, "Ik weet dat ik dit creëerde en dat ik iets te leren heb, maar alsjeblieft als je het niet erg vind zou je me dan kunnen helpen?" een gekwetst kind schreeuwt, huilt en reikt uit voor ondersteuning totdat hun pijnen verzacht zijn. Later kijken zij terug en leren.
De stormen in onze ziel gaan ook snel voorbij, wanneer wij zo eerlijk kunnen zijn. God kijkt voorbij al onze zo-genaamde onvolmaaktheden en her/erkend de diepste waarheid van ons wezen. Ons werk is om hetzelfde te doen. Kunnen we dat, wanneer wij moe zijn, chagrijnig, droevig, etc., tegen onszelf en God zeggen, "Ik ben moe, chagrijnig, droevig etc., maar ik weet dat er daaronder een grotere waarheid voor mij is. Onder dat alles weet ik dat Uw Liefde aanwezig is. Help mij om die waarheid te voelen en die Liefde weer te voelen!" Dit gebed is zo oprecht, zo prachtig, en zo vereerd in de hemelen. Wij worden als kleine kinderen, huilend vanuit onze harten, eerlijk roepend om liefde, en Liefde, door diens ware aard, moet reageren/antwoorden.
God houdt van jou. De engelen houden van jou. De vraag voor ons om te beslissen is of wij wel of niet kunnen kiezen om van onszelf te houden, ongeacht wat. Door dit te doen, stellen wij ons open jegens de zeer grote Liefde, gratie en ondersteuning die in ieder moment van onze levens beschikbaar is.
Probeer het de volgende keer dat jij je teneergeslagen voelt. Spreek lief tegen jezelf. Wees zachtaardig en vriendelijk. Geef jezelf een gezonde, intieme, uitlaat voor je gevoelens. Bid met oprechtheid. Weldra zal je de positieve liefde en energie voelen die er altijd is, en weer tevoorschijn begint te komen vanuit de diepste en oprechtste niveaus van jouw wezen.
Heb een gezegende week,
Ik houd van jullie allemaal,
Ann

Vertaling: Cobie de Haan - http://www.denkmetjehart.blogspot.nl/
©Ann Albers, All Rights Reserved - http://www.visionsofheaven.com/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten