zondag, juli 14, 2013

Ann Albers en de Engelen: Week 29, 2013


 
Ann Albers en de Engelen
"Erken Jouw Dromen"
Juli 2013 - Week 29

Onze Lieve vrienden, wij houden heel veel van jullie.
Verheug jullie! Het is een tijd van grote verandering op jullie planeet Aarde en terwijl iedereen helemaal in beroering gebracht schijnt te zijn, beschouwen wij in de hemelen dat niet als een slecht iets. Want in werkelijkheid wordt er nu in jullie levens, en harten, een kans gegeven om verandering te creëren. Zoals altijd, moet deze verandering van binnenuit beginnen.
Jullie zullen niet langer in staat zijn om de waarheid in jullie eigen harten te negeren. Jullie zullen gebieden in jullie leven opmerken waar jullie in "gesetteld" waren en niet langer wensen om te "settelen". Jullie zien duidelijk welke relaties, situaties, en gedachtepatronen waarlijk jullie spirit dienen en welke niet. Jullie zullen lang vergeten roerselen en verlangens van dromen voelen. Zoals altijd, wanneer de waarheid naar het oppervlak komt, wees zachtaardig met jezelf. Wanneer je kijkt naar het verschil tussen dat waar je naar verlangd en dat wat je gecreëerd hebt probeer niet in wanhoop te vervallen, in gevoelens van slachtofferschap, of een gevoel van ontoereikendheid.
In plaats daarvan is ons advies aan jullie, Verheug je! Je hebt een grotere waarheid in jezelf ontdekt. Je wilt verandering. Wederom voelen jullie je harten weer, erkennen jullie je dromen, en zijn meer diep eerlijk met jezelf. Nu kan het universum ermee beginnen om ten behoeve van jou te werken omdat jij jouw energie toestaat om zonder de filters voort te stralen van wat jij denkt dat je zou moeten willen, van wie jij denkt wie je zou moeten zijn, en of je wel of niet weet hoe je dat waar je van droomt om te voltooien kunt bereiken. Dierbaren, wat jullie niet weten, weet God. Wat je niet op jezelf kunt bereiken, daar kan God jou mee helpen. Waar je nog niet tot toe in staat geweest bent om voor jezelf te manifesteren in jouw leven, kan God dat.
Dus de allereerste stap wanneer je deze lang vergeten dromen ziet, of nu onacceptabele situaties, is om jouw hart te erkennen. "Ja ik wil dit. Nee dat doe ik niet. Ik verlang verandering. Ik verlang ondersteuning bij het mezelf voorwaarts te bewegen in/naar een vriendelijkere en meer gepassioneerde werkelijkheid." De precieze volgende stap is om eerlijk aan jezelf te vragen, "Is er ook maar iets, in dit moment, dat aanvoelt als de precieze volgende stap?" Zo ja, doe het. Zo nee, wacht totdat je verdere begeleiding ontvangt. Wees alert aangaande jouw eigen hart want dat ik waar God tegen jou spreekt. Wees eerlijk over jouw eigen gevoelens. Wees geduldig en vol vertrouwen, wetende dat wanneer je eenmaal verandering geïnitieerd hebt door jouw vreugdevolle intentie en verwachting, het universum in beweging werd gezet.


Dierbaren, dit is geen tijd voor het gevoel dat je niet aan verwachtingen voldaan hebt, vergissingen gemaakt hebt, of iets verkeerds gedaan hebt. Het is een tijd om te vieren dat jullie meer zien van wat er binnenin jullie is, meer van het Goddelijke Licht dat wenst om in jullie leven naar het oppervlak te komen, en meer van waar jullie harten waarlijk naar verlangen. Verheug je! Erken jullie harten en dan in precies de volgende ademhaling besluit te geloven dat werkelijk dezelfde Schepper die deze dromen in jullie hart plantte jullie hart zal helpen hen te bereiken.
God Zegent Jullie! Wij houden heel veel van jullie.
-- De Engelen 

Bericht van Ann 

Hallo allemaal!
Ik heb gedurende vele jaren een droom in mijn hart gehad. Dit was niet van het alledaagse droommateriaal omdat, wanneer ik iets in het materiële universum graag genoeg wil, focus ik me daar gewoon op en vertrouw, en uiteindelijk komt het. In plaats daarvan heb ik ernaar verlangd om Gods Liefde en Licht op grotere manieren met mensen te delen. Ik heb geloofd en gebeden voor een manier om de pijn en het lijden van de mensen te helpen sneller op te lossen en om hen te helpen weten hoe diepgaand er van hen gehouden wordt. Ik heb ernaar verlangd, zoals een dorstige vrouw naar water verlangd, om de energie van Gods Liefde sterker door me heen te voelen stromen, en op mijn beurt het te delen.
De eerste keer dat ik energie voelde was op 3 september 1993. Ik had een droom kort voor de ervaring waar mijn toen-echtgenoot en ik spiraalsgewijs een berg op Hawaii opgingen. In de droom zwenkte een pad af naar de jungle. Hij zei dat hij op de weg verder zou gaan, terwijl ik diep het donkere gebladerte van de jungle inging. Uiteindelijk bereikte ik een open plek waar ik een vrouw ontmoette die me nadrukkelijk vroeg, "Ben je bereid het leven zoals je het kent op te geven?" Ik moet ja gezegd hebben! Toen ik wakker werd ontdekte ik dat ik geslapen had op drie rozenblaadjes. Ik heb er geen idee van hoe dat gebeurd is.
Diezelfde dag ontving ik een uitnodiging naar een conferentie voor genezers en therapeuten. Ik had heimelijk over energiewerk gelezen dus schreef ik me in, nam een paar dagen vrij van het werk, en scheepte me in op een nieuwe reis. Op het moment dat ik op de conferentie arriveerde, zocht ik iemand van de energiegenezers uit en vroeg haar om haar werk aan mij uit te leggen. In plaats daarvan staarde zij stil naar mij, en legde haar hand op mijn schouder. Op dat moment, schoot er een bliksem door mijn lichaam en ziel heen. Het was de eerste keer dat ik de niet-fysieke wereld zo tastbaar voelde en de eerste keer dat ik mijn hart zo duidelijk voelde. Dat moment veranderde mijn leven. Ik smeekte mijn eerste spirituele leraar om mij te onderwijzen, en binnen een week ontving ik Reiki initiaties, had visioenen, en begon het pad zich te openbaren dat mij leidde naar waar ik vandaag de dag ben. Ik volgde deze prachtige vrouw gedurende ongeveer een volgende zestien maanden, en ging naar al haar evenementen, en keek naar haar terwijl ze mensen genas en onderwees, en ik leerde van haar, totdat ik mijn Reiki meester afstemming ontving. Kort daarna, viel mijn volledige leven uiteen en werd op een geheel nieuwe manier weer opgebouwd.
Sinds die tijd twintig jaar geleden had niets mij zoveel geïnspireerd als de energie die ik voelde met het staren van Braco. Ik wist niet wat te verwachten toen ik hem in februari opzocht. Ik had voor mijn ouder wordende honden gezorgd, die nu meer dan vier jaren in de hemel zijn. Ik had op z'n best 's nachts gedurende drie uren op de bank geslapen en deed iets van 10 ladingen aan hondenwas per dag, terwijl ik fulltime werkte. Ik was uitgeput en toch gelukkig omdat ik eindelijk het vermogen gevonden had om 'te houden van…' ongeacht wat. En toen, in die eerste staring, voelde ik het Licht van de hemel, zoals ik het alleen voel in diepe meditaties, ervaringen met engelen, of in visoenen van de hemel. In de tweede gelukzalige staring, hoorde ik mijn ziel zeggen, "Ik wil mensen op deze manier helpen God!" Onmiddellijk, hoorde ik mijn Ann-zelf zeggen, "Wat zei je daarnet?" Desalniettemin, zoals met mijn eerste ervaring met energie, was er een passie in mijn ziel aangestoken om dieper in deze realiteit te gaan, om meer van deze energie te channelen, en om mensen op nieuwe manieren te ondersteunen. Ik kon er niet mee ophouden naar video's te kijken, te luisteren naar zijn stemopname op de DVD "The Golden Bridge," of in de spiegel te staren, zoals de engelen mij geïnstrueerd hadden om dat dagelijks te doen. Beetje bij beetje, in bepaalde sessies met cliënten, werd ik gegidst om in hun ogen te staren. Zij hebben de liefde gevoeld, het licht rondom mij heen gezien, gezichten over die van mij heen gezien, en hadden zowel emotionele en recent ook enige fysieke pijn die verdween. Het varieert van persoon naar persoon. Ik weet nooit wat ik moet verwachten, noch heb ik de leiding. Ik voel eenvoudig een diepgaande liefde en energie door mij heen stromen, en ik krijg te zien dat de persoon stralend en prachtig gloeit. Ik heb ZO veel meer te leren over het verstillen van mijn geest, om dieper in de Eenheid te gaan, en gehechtheden los te laten, maar toch is het het begin van iets nieuws en zeer vreugdevols in mijn leven.
Ik had niet beseft dat deze droom zo sterk in mijn hart was totdat ik het ervoer. Ik was doodsbang om het toe te geven tot een paar weken geleden toen ik een post plaatste op Braco zijn pagina op Facebook, en deze beantwoord werd door de lieve ziel die het beheerd met zo een liefde en gratie dat het mij genas van misverstanden en pijn van levenslange betekenis.
Het IS tijd op Aarde waarin jij je met dromen en passies binnenin jou mag herverbinden of deze mag ontdekken. Zij kunnen materieel zijn, spiritueel, serviceverlenend georiënteerd, gecentreerd zijn op relaties, ect. Je zou misschien geen vingerwijzing kunnen hebben over hoe hen te bereiken, maar zoals de engelen zeiden, "God weet het." Jaren geleden toen ik in de techniek werkte, bad is, "God ik wil gelukkig wakker worden, dankbaar naar bed gaan, en er mijn beroep van maken om mensen te helpen. Alstublieft gids mij." Ik wachtte, vaak ongeduldig, en jaren later werd ik gegidst om mijn leven te veranderen. Gedurende decennia nu, heb ik gebeden, "God laat me zien hoe de mensen te helpen om Uw Liefde meer diepgaand te kennen." Ik had mijn eigen antwoorden niet op deze gebeden, maar na enige tijd, na veel geleerd te hebben over geduld en vertrouwen, werden zij beantwoord. Ik weet niet waar dit allemaal naartoe leidt maar ik ben wederom diepgaand dankbaar om nieuwe werkelijkheden te ervaren. De macht welke ons creëert met iedere ademhaling houdt meer toegenegen van ons dan dat wij ons ooit kunnen voorstellen. Als je dapper genoeg bent om jouw dromen te erkennen er ernaar te streven om zelfs een klein beetje geduld en vertrouwen te hebben, kan je inderdaad gegidst worden in/naar een wonderbaarlijk en vreugdevol bestaan.
Heb een gezegende week,
Ik houd van jullie allemaal,
Ann 

Vertaling: Cobie de Haan - http://www.denkmetjehart.blogspot.nl/
©Ann Albers, All Rights Reserved - http://www.visionsofheaven.com/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten