zaterdag, april 20, 2013

The JSB007 - UFO: De Antariaanse Batwing's en Lichtschepen - 18.4.2013

UFO De Antariaanse Batwing's en het Lichtschip UK 
 
Klik op de onderste balk naast het Youtube Logo op de vier 'hoekjes' om dit op je volledige scherm te bekijken!
 
"The JSB007" filmt in Engeland vlakbij zijn huis de 'fake-jets' al gedurende enkele jaren. Wij krijgen deze Fake-Jets ook steeds vaker te zien hier in Nederland. Een tijdje geleden heb ik er zelf een artikeltje over geschreven, en wat ik op een paar avonden in de week te zien had gekregen en hoe zij je ook teruggroeten. Niet altijd, maar zo nu en dan toch wel. Vaak door het aan doen van een licht op een plaats waarvan je gewoon weet dat daar geen licht zou kunnen zijn, of door een zogenoemde "power-up" te geven, en ze worden dan even één groot licht. Ze kunnen dus in een mum van tijd morfen van een lichtbol naar een Fake-Jet.
 
~~~~~~~~

 
The Antarian Batwing's and the light ship filmed on location Kings Lynn UK, they came to say Hello and to let me know that they are watching over me. The Light ship I believe to be a Pleiadian Light ship as it was gentle and had a warm feeling about it, witnessed by a dog walker. All filmed Thursday 18th April 2013 at around 21:15 hours.
~~~~~~~~
De Antariaanse Batwings en het Lichtschip gefilmd op locatie in Kings Lynn UK, zij kwamen om Hallo te zeggen en om mij te laten weten dat zij me in de gaten houden/over mij waken. Ik geloof dat het Lichtschip een Pleiadisch Lichtschip was, omdat het zacht was en een warm gevoel gaf, waargenomen door iemand die zijn hond uitliet. Alles werd gefilmd op Donderdag 18 April 2013 rondom 21:15 uur.
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten