zondag, maart 31, 2013

Ann Albers en de Engelen - Maart 2013, week 14


Ann Albers en de Engelen
"Wat Zal Je Vandaag Toestaan om te 'Sterven'?"
Onze dierbare vrienden, wij houden heel veel van jullie.
Terwijl velen van jullie het seizoen van de lente vieren, het seizoen van Pesach, en het seizoen van Pasen, vieren wij elke en iedere wederopstanding van liefde binnenin jullie! Wij vieren elk en ieder beetje van licht dat in jullie hart tot bloei komt. Wij vieren de fenomenale handelingen van liefde waarvan jullie denken dat zij zo piepklein en zo onbelangrijk zijn elke en iedere dag. Er is niet iets dergelijks als een "kleine" handeling van liefde, dierbaren. In onze ogen is iedere handeling van liefde een glorieuze straal van zonneschijn die zelfs de donkerste uitsparingen van het menselijke hart penetreert! In onze ogen, is iedere handeling van liefde een oorzaak voor feestviering in de hemelen! In onze ogen, iedere keer dat je ervoor kiest om de goedheid binnenin jezelf te kiezen, zien en vieren wij de ontvouwende uitbreiding van jullie harten.
Nu is het de volmaakte tijd om naar je leven te kijken en tegen jezelf te zeggen, "Wat moet er binnenin mij sterven om geboorte te geven aan het leven dat ik wil leven?" Moet je gedachten van gebrek opgeven om overvloed nieuw leven in te blazen? Wil je verklaringen van zelf-afkeuring  opgeven om liefde nieuwe leven in te blazen? Moet je de opeenhoping in jouw huis loslaten om nieuwe orde en nieuw leven naar jouw leven toe te brengen? Vier feest!
Het is het seizoen om los te laten om te groeien!
De sneeuw moet wijken om geboorte te geven aan de bloemen. De dode takken in jullie tuinen moeten gesnoeid worden om jullie planten te laten herleven. Versieringen van de feestdagen zijn opgeruimd en opgeborgen om ruimte te maken voor nieuwe feestvieringen. Waarom geen voordeel nemen van de energieën die altijd naar jullie toekomen in deze tijd van het jaar en de golven van bevrijding, verlichting en hernieuwing te berijden?

Wat voor gewoonten, welke gedachten, wat voor rommel, welke situaties, patronen, beleid, etc, moet je loslaten om nieuw leven naar jou leven toe te brengen. Vraag jezelf het volgende, "Als ik het leven dat ik wil al leefde, wat zou dan niet langer deel meer van dat leven uitmaken?" Wees eerlijk met jezelf. En bereid je dan voor om te sterven tot jouw "kleine" zelven op zelfs de kleinste manieren om nieuw leven geboren te laten worden, nieuwe liefde, nieuwe kansen, en nieuwe vreugdes!
Gelukkige Lente Dierbaren, Gelukkige Pesach! Gelukkig Pasen!

God zegent jullie. Wij houden heel veel van jullie.
-- De Engelen

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Bericht van  Ann

Hallo allemaal!
Soms als ik het engelen bericht voor de week channel voel ik uitgesproken energieën. Terwijl ik deze channelde voelde ik alsof bloemen zich voort wilden duwen vanuit mijn dieptes naar buiten het licht in! Het was inderdaad een energie van het tot bloei komen. Het was prachtig.
Deze ochtend toen ik wakker werd, vroegen de engelen mij dezelfde vraag als hierboven. "Wat zal je vandaag toestaan om te sterven, Ann." Het eerste dat er in me naar boven kwam was, "Me zorgen maken over hoe ik alles dat ik vandaag wil gaan doen in ga delen." Dus ik liet die kleine zorg sterven en ging verder om mijn planning te negeren, mijn te-doen-lijst, mijn emails, etc. en om mijn hart te volgen. Ik kookte eten voor het overblijfsel van de week terwijl ik nog steeds half wakker in mijn pyjama was. Het ging zo snel voorbij! Ik maakte mijn hondje een klein beetje later dan gewoonlijk gereed voor de dag. Ze houdt ervan om binnen te slapen! Ik vergat dat ik deel wilde nemen aan een telconferentie en ging in plaats daarvan naar de gymzaal om te trainen. Het voelde geweldig!
De loodgieter kwam om een lekkende kraan te maken en vertelde me dat ik nieuwe onderdelen voor de lekkende douche moest hebben. Kras opnieuw de plannen door! Ik werd weldra gegidst naar een andere ijzerwarenwinkel dan die waar ik gewoonlijk naartoe ga waar het onderdeel dat ik nodig was op voorraad was. Binnen vijftien minuten had ik de moersleutel het loodgieterplakband en was het overblijvende probleem aan het repareren. Echter ik voelde nog steeds alsof ik mijn nieuwsbrief niet maakte, dus in plaats daarvan at ik het avondeten op de patio, en inhaleerde de bedwelmende geur van frisse sinaasappelbloesem en genoot van de koelte van de avondlucht. Mijn hond glimlachte. Mijn buik was vol. Mijn zintuigen waren verrukt. En plotseling, begonnen de engelen te praten en werd de nieuwsbrief met gemak geschreven. Er waren meerdere boodschappen en taken verspreidt over de dag heen, en als ik terugkijk werd alles en meer dat ik moest doen gedaan, alles met gratie en gemak. Het is nu nog maar 8 uur 's avonds terwijl ik dit schrijf. Ik kan nog steeds wat tijd hebben om te genieten van wat meisjesplezier en mijn teennagels lakken :) Ik ben blij dat ik de zorgen en de behoefte voor controle vandaag liet 'sterven'. Het maakte welkome ruimte voor Gods liefde om elegant door mijn leven heen te stromen. 
Er zijn altijd gedachten, gewoontes, herhalende patronen, etc., die kunnen "sterven" in ons leven om ruimte voor iets beters te maken. Er zijn dingen die we moeten maken of dat we er afstand van moeten doen. Er zijn situaties die ons eens dienden maar dat niet langer meer doen. Er zijn gebieden van weerstand die we op moeten geven om te doen waar wij waarlijk van houden. Er zijn klachten die losgelaten moeten worden om dat wat wij echt willen te creëren. De dood van deze niet-langer bruikbare patronen kan een goede zaak zijn. Het maakt echt ruimte voor een nieuw, meer liefdevol, en glorieus leven! Denk erover na. Wat zal jij vandaag toestaan om binnenin jou te sterven, zodat je meer licht in jouw eigen leven kunt laten herleven?
Heb een gezegende week & tot diegenen van jullie die deze feestdagen vieren, Gelukkig Pasen en een verlate Gelukkige Pesach! Ik kan de kleine Pasen grap niet weerstaan…. Het één of andere Konijn Houdt Echt van Jou!
Ik houd van jullie allemaal!
Ann

Vertaling: Cobie de Haan - http://www.denkmetjehart.blogspot.nl/
©2012 Ann Albers, All rights reserved - http://www.visionsofheaven.com/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten