vrijdag, oktober 26, 2012

Compilatie van Orbs - Ronde - figuren - strepen, van alles wat....

Voor jullie kijkplezier heb ik zo hier en daar een aantal foto's van Orbs tussen de grote hoeveelheid aan foto's die ik inmiddels van hen gemaakt heb vandaan gehaald. Zoals eerder beloofd is hier een compilatie van een aantal prachtige manifestaties. Het zijn dus niet alleen ronde Orbs, maar ook figuren of lichtstrepen die zij door snel te trillen/bewegen weten te creëren. Af en toe ben ik ook echt hele vreemde figuren en vormen tegengekomen, en iedere keer kijk je daar dan weer met verbazing naar.


=========
 
 


Jullie weten het hè? Wanneer je op de foto klikt dan wordt deze in een ander scherm geopend waar je ze op een groter formaat bekijken kunt......
 
========

====

=======

====

=====
 
======

Ik noem deze ook wel "Aladins Wonderlamp"
 
=================

====
 

-------
 


======

Ja, ik dacht ook eerst dat dit een langpootvlieg was, maar bij nadere bestudering moest ik daar op terugkomen, zeker toen ze me steeds meer insectachtige manifestaties lieten zien.
 
========
 

Deze foto is gemaakt op de tweede of derde avond dat ik was begonnen met foto's te maken. Ik was werkelijk diep onder de indruk. Let op het kleine gezichtje helemaal rechts van de groene manifestatie.
=======
 
=========
 
Bij deze twee foto's moet je even goed kijken, misschien zelfs een poosje blijven staren of je computerscherm lichter zetten. Maar dan moet je toch een gezicht kunnen zien. Ik zie een compleet hoofd zeg maar. Voor mij is het een man met een haardos en baard.
 
 
Deze is iets moeilijker te zien, maar toen ik deze voor het eerst zag was het voor mij overduidelijk een hoofd/gezicht. Ik hoop dat jij dat ook kunt herkennen......
 
 
En dan nog even een klein geintje..... Wat zie jij in onderstaande foto?
Niet meteen gaan spieken onderaan hoor...........
 

Op de tegels zie je een figuur. Ik heb al van iemand gehoord dat zij een vrouwengezicht hierin zag, maar ook in dit zie ik echter een mannengezicht....
 
 
=
 
 
 
 
 
 
Schouderlang bruin haar, een iets lichter baard en draagt een shirt met een v-hals... Dat was mijn insteek..... Ik dacht meteen.... Dat lijkt wel een portret van..... Jezus.
 
maar, wat is het echt?????
 
 
-
 
 
 
-
 
 
 
-
 
 
 
-
 
 
 
-
 
 
 
-
 
 
 
-
 
 
 
-
 
 
 

 
 
Juist ja....., een egel. Deze bevond zich op het liefdespad. Net even links van hem zat een vrouwtje waar hij steeds omheen liep en tegen haar aanduwde....
 
:o)
Liefde en Licht
Cobie
 
 
 
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten